Skip to main content

Leuke actie van KPN, thuisblijvers kunnen drie maanden gratis extra zender(s) krijgen. Maar dan moet de site wel werken. Ook in de app lukt het niet om er gebruik van te maken.

Klopt heb ik ook en dan nog is er onduidelijkheid over de te kiezen pakketten. Er staat over de kiezen pakketten “zoals “dat betekent dat er ook meerdere keuzes zijn. Maar helaas kan niemand, ook van KPN, maar daar een gepast antwoord op geven.


Hallo @BdeR en @Moedoe ,

De te kiezen pakketten zijn afhankelijk van wat je zelf al afneemt bij KPN. Het kan dus één pakket zijn, maar het kunnen er ook meerdere zijn. 

Lukt het aanvragen niet online? Ga het dan regelen via de chat of de telefoon. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen naar KPN is hiervoor ook mogelijk (0800 - 0402) 

 

 


Uiteindelijk gelukt. Het is geen apart aanbod met een aparte pagina. Je komt op de pagina om je abonnement te wijzigen. Het verschil met een normale wijziging is dat je nu drie maanden niets hoeft te betalen. Zeg je na drie maanden niet op dan neem je het abonnement af.

En, ja KPN stuurt je wel een maand van tevoren een mail maar je hebt gewoon een dienst afgenomen waar je de eerste drie maanden niet voor betaalt. Tijdig opzeggen dus. En het zal me niet verbazen dat als je een maand van tevoren opzegt het per direct wordt beëindigd en niet een maand later. Ik laat het te zijner tijd weten.


Oke helder, maar kan je alleen uit die 3 kiezen of ook uit anderen, zoals aangegeven in mijn eerste reactie.


@BdeR 

Je kunt alleen uit de 3 opties kiezen die jou aangeboden zijn.