Skip to main content

Bij mij is het hele ‘kpn.com/thuisvoordelen’ niet te vinden waarvoor ik een kaart heb ontvangen. Ook voordeel voor thuisblijvers levert niets op. Verder zie ik ook niet als ik ben ingelogd dat me iets wordt aangeboden wat overeenkomt met dat op de kaart, nl: 3 maanden gratis Film1 of Sneller internet. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Zegt mij niets zo'n kaart.

Ik heb hem niet ontvangen.

Kan je hiervan een foto of zo op dit forum zetten? 


Beste @Stutiy,

Hoe heb je die kaart ontvangen? Via mail of via de post? @joop2011 heeft gevraagd of je hiervan een foto kunt plaatsen, want we zijn hier wel benieuwd naar.

Trouwens heb je hieronder eens na gekeken?

Thuisblijvers actie


Beste @joop2011  en @Dennis Schreve   Ik heb de kaart via de post ontvangen. Het adres waar naar verwezen wordt werkt in ieder geval niet. kpn.com/thuisvoordelen  Maar met de link naar thuisblijvers actie is het me nu wel gelukt. Hartelijk dank!

 


@Stutiy wat fijn dat het gelukt is met de link, veel plezier met de voordelen! 😉 En…. wat heb je gekozen? :grin:


Drie weken strandvakantie op de Malediven 😉


Drie weken strandvakantie op de Malediven 😉

LOL!!!

 


Waarom heb ik geen aanbieding voor thuisblijvers ontvangen? 


Ze wisten dat je niet thuis gebleven bent.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb je wel aangevinkt dat je aanbiedingen wilt hebben, ik krijg die meuk gelukkig ook niet, lekker al die lokkertjes waar je toch niks mee hebt.


Bij mij geeft de site na de knop bestellen nu een “technische fout” Meer mensen last van?


De pagina's https://kpn.com/thuisblijvers en https://www.kpn.com/thuisvoordelen zijn toch heel duidelijk: tot 13 juni 2021 gratis zenderpakketten voor drie maanden voor alle bestaande tv-klanten. Onder andere Film1. Dat wilde ik wel.

Maar niets van dat alles wanneer je zo'n pakket daadwerkelijk wilt aanzetten. Dan moet je de gewone prijs betalen.

Dan maar gebeld met de klantenservice. Nee meneer, dat geldt niet voor u. Na lang aandringen wilde de medewerker mij nog wel drie maande Pluspakket of Videoland aanbieden.

 


Laatste dag van de actie en heb nog steeds geen toegang tot deze aanbieding :(

Kan iemand van KPN hulp bieden? :)