Skip to main content

Hallo, ik heb gisteren via thuisvoordeel het film1 pakket aangezet, die kan ik nergens vinden nu. Als ik hem opnieuw aan wil zetten moet ik ervoor gaan betalen. Iemand een idee hoe dit kan?

Dat voordeel is denk ik alleen van toepassing als je rechtstreeks bij film1 zelf afneemt. Het zal via KPN niet werken en dus kun je ook de app van KPN op de tv ontvanger niet gebruiken. Je moet denk ik de app van film1 gebruiken op mobiel of smart tv.


Het is toch vanuit KPN? Dan neem ik aan dat dat gewoon via KPN te bekijken is.


Het is toch vanuit KPN? Dan neem ik aan dat dat gewoon via KPN te bekijken is.

Wat is er vanuit KPN? Thuisvoordeel? Ik weet eigenlijk niet eens wat u met "thuisvoordeel" bedoelt. Is dat niet 1 of andere voordeel site?


Precies. Wat bedoel je met thuisvoordeel en heb je misschien de link naar de info daarover?

Wij (o.a. Nick83 en ik) zijn goed ingevoerd in de mogelijkheden (en aanbiedingen) bij kpn, maar dit zegt ons niks.

Heb je misschien nog een Telfort pakket? Daarop kan het (...) niet, begrijp ik uit een ander topic.

 


Ik heb van KPN een formulier gekregen waarop stond dat ik voor drie maanden ergens uit kon kiezen. Bijvoorbeeld een film1 pakket, sneller internet of het pluspakket. Dat dan drie maanden gratis. Vandaar dat ik zeg dat het vanuit KPN komt. Dan moest ik naar: kpn.com/thuisvoordelen


Ik ben nog nooit klant eweest bij Telfort, altijd KPN gehad.


Je hebt dit wel via je MijnKPN account gedaan?


Ja heb dit gewoon via mijnkpn gedaan, vandaar dat ik het raar vind dat er niks geactiveerd is.


Ik heb van KPN een formulier gekregen ...

Over de post? Of per mail? Wanneer? Welke datum staat erbij?


Per post, gisteren binnen gekregen. Staat dat ik er gebruik van oan maken t/m 31 maart 2021. Zelfs mijn klantnummer staat boven mijn adres.

 


Hi @TurboTim! Welkom op het KPN Forum! Goed dat je hier aan de bel trekt! We hebben meerdere meldingen binnen gekregen met betrekking tot het niet (goed) kunnen activeren van deze actie: we hebben het in onderzoek. Zodra ik meer weet, laat ik het je hier weten, goed?


Hi @TurboTim! Welkom op het KPN Forum! Goed dat je hier aan de bel trekt! We hebben meerdere meldingen binnen gekregen met betrekking tot het niet (goed) kunnen activeren van deze actie: we hebben het in onderzoek. Zodra ik meer weet, laat ik het je hier weten, goed?

Bij mij doet deze actie het ook niet


Welkom @Roberto14! Wat werkt precies niet en vul jij ook jouw klantgegevens (klantnummer en postcode + huisnummer) in jouw Forum profiel?


Welkom @Roberto14! Wat werkt precies niet en vul jij ook jouw klantgegevens (klantnummer en postcode + huisnummer) in jouw Forum profiel?


Gisteren alsnog gelukt


Heel fijn, @Roberto14 dat het alsnog gelukt is! Veel kijkplezier :popcorn:.

@TurboTim Ik zie dat het Film1 pakket nu wel gratis bij jou geactiveerd is: kun je dat nog even bevestigen?


Ja, is vanmorgen alsnog gelukt. Bedankt.


Geen dank, jij ook veel kijkplezier toegewenst!