Skip to main content

Als nieuwe klant van KPN Glasvezel in combinatie met TV+ viel het mij op dat wanneer ik van de zenders Njam! en 24Kitchen programma's opneem ik vooraf tussen de 5 en 15 seconden zwart beeld heb die ik bij het live kijken niet heb.

In eerste instantie zou je zeggen dat er een probleem op de zenders zit maar bij nader onderzoek is mij opgevallen dat de teller die aangeeft hoelang het programma duurt gewoon op 0 minuten blijft staan, pas wanneer ik even op de ffwd knop druk dat deze dan ineens wel gaat lopen.

Is dit mogelijk een bug bij deze twee zenders (heb dit nog bij geen andere zender gemerkt) of is dit misschien iets anders?

 

Alvast bedankt voor jullie feedback en meedenken!

 

Greetz,

Marc

Hi @marc1976 en welkom op het forum! 

Die heb ik ook nog niet eerder langs zien komen. Gek dat het alleen bij die twee zenders gebeurt. 😕
Wat als je via de iTV app kijkt, merk je dan hetzelfde? 

Ik zie dat je ook een ticket hebt lopen voor een foutmelding bij opnames. Mocht de technische dienst daarover contact met je opnemen, dan kun je dit ook aan hen voorleggen. Wellicht dat zij hier dan de oplossing direct al voor hebben. 🙂

Je kunt in de tussentijd ook een reset van de TV+ Box doen. Misschien dat dit ook al helpt! 


Hallo @Sanne_M,

Deze reset stelde de mensen van Service Thuis ook al voor en is uitgevoerd met hen aan de telefoon. Ook kreeg ik de tip om is in het menu onder Video Mode de instelling "gebruik multicast" om te zetten naar "gebruik unicast" om te zetten maar ook dat werkte niet (dit was een tip van het TV+ team die ze doorgaven aan Service Thuis).

Helaas geen geen vooruitgang echter kwam TV Gelderland erbij met het zelfde "probleem".

Kijk als ik nou zou zeggen oh oh oh dit is zo'n groot probleem zou ik ernstig overdrijven.

 

Voor de rest erg tevreden over TV+ en ben benieuwd naar de toekomst en alle plannen.


Goed dat dit al gedaan is. 🙂 Inderdaad geen ramp, maar wel apart dat zwarte beeld. 

Ik zie dat er inmiddels ook een monteur ingepland staat voor 30 mei hiervoor, dus hopelijk kan die achterhalen waar dit door komt en is de oplossing dan ook snel gevonden.

Laat je weten hoe het verloopt? Ik ben benieuwd! 

 

Fijn dat je tevreden bent over TV+. 😄 Je kunt bij onze Product Updates alle updates voor de TV+ ontvangers volgen. Je kunt daar ook op de blauwe ‘Abonneren’ knop klikken, dan ontvang je bericht zodra er een nieuwe update in staat! 
Zo blijf je een beetje op de hoogte van de toekomst en de plannen. Ook het Feature Requests topic, gestart door een communitylid, kan dan interessant voor je zijn. 🙂