Beste ontwikkelaars.
Ik heb toch sinds ik de app heb ook een aantal vervelende problemen.
Ik heb om te beginnen een Android Samsung A13 telefoon van 1j oud die nog steeds geupdate wordt.
Als ik een opgenomen film of programma terug wil kijken is eerst het tijdbalkje aanwezig. Maar als ik een stukje door wil spoelen zijn de minuten waar je bent met de opname niet te zien. In de oude app kon je zodra je het tijdbalkje wilde verschuiven zien dat je bv bij 20min was en het balkje bv 7 min verschuiven om een reclameblok over te slaan. Nu is die tijdsaanduiding er niet meer. Maar wat nog vervelender is waardoor terugkijken van opnamen eigenlijk niet meer mogelijk is, is dat als de opname een aantal minuten loopt en je klikt weer op de app de hele tijdsbalk van bv 1.5 uur verdwenen is en je de opname alleen kunt stoppen en weer kunt laten lopen. Je kunt dus helemaal niet meer vooruit spoelen. Dat is niet alleen vervelend voor reclameblokken maar ook om bv bij praatprogramma's als business class en WNL of Buitenhof naar de gast te gaan die jij wil zien.
De enige optie is dan de hele app af te sluiten en op de gok te schuiven naar ongeveer het punt waar je denkt gebleven te zijn omdat de tijdsbalk dan weer even aanwezig is. Doe ik iets verkeerd of zijn ergens mijn instellingen niet goed??? Wie kan mij helpen of iemand van het ontwikkelteam??
Mvg Ronald
Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt