Skip to main content

Beste ontwikkelaars.

Ik heb toch sinds ik de app heb ook een aantal vervelende problemen.

Ik heb om te beginnen een Android Samsung A13 telefoon van 1j oud die nog steeds geupdate wordt.

Als ik een opgenomen film of programma terug wil kijken is eerst het tijdbalkje aanwezig. Maar als ik een stukje door wil spoelen zijn de minuten waar je bent met de opname niet te zien. In de oude app kon je zodra je het tijdbalkje wilde verschuiven zien dat je bv bij 20min was en het balkje bv 7 min verschuiven om een reclameblok over te slaan. Nu is die tijdsaanduiding er niet meer. Maar wat nog vervelender is waardoor terugkijken van opnamen eigenlijk niet meer mogelijk is, is dat als de opname een aantal minuten loopt en je klikt weer op de app de hele tijdsbalk van bv 1.5 uur verdwenen is en je de opname alleen kunt stoppen en weer kunt laten lopen. Je kunt dus helemaal niet meer vooruit spoelen. Dat is niet alleen vervelend voor reclameblokken maar ook om bv bij praatprogramma's als business class en WNL of Buitenhof naar de gast te gaan die jij wil zien. 

De enige optie is dan de hele app af te sluiten en op de gok te schuiven naar ongeveer het punt waar je denkt gebleven te zijn omdat de tijdsbalk dan weer even aanwezig is. Doe ik iets verkeerd of zijn ergens mijn instellingen niet goed??? Wie kan mij helpen of iemand van het ontwikkelteam??

Mvg Ronald



Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Er zijn op dit moment enkele problemen met de tijdsbalk en de weergave hiervan @Ronald-12. Is het mogelijk om een screenshot/afbeelding te plaatsen van het moment waar op jij het issue ervaart? Daarmee kan ik of een collega het ontwikkelteam informatie geven. Met deze informatie kan dan mogelijk het issue snel worden verholpen. 


Hier hetzelfde probleem. Heel vervelend met het casten via de app naar chromecast.


Voor jou ook dezelfde vraag @Hofje74:

Is het mogelijk om een screenshot/afbeelding te plaatsen van het moment waar op jij het issue ervaart?


@Jeroen van KPN, Je mag toch hopen dat dit issue allang bij het ontwikkelteam ligt want het is niet de eerste keer dat dit gemeld wordt.

Tijdens het casten van een opname wordt de resterende tijd als 00:00 aangegeven waarbij het niet meer mogelijk is om vooruit te spoelen. Dit gebeurt nadat je het afspeelscherm een keer gesloten had en later daar weer op teruggekeerd bent.

Onderstaand een screenshot tijdens het casten van dezelfde opname maar nu voordat het afspeelscherm verlaten werd.

Je ziet dat de opname 1 uur en 19 minuten is terwijl op het eerste screenshot pas 29 minuten gekeken is. Er zijn dus nog 50 minuten te gaan.


Er zijn inderdaad al veel dingen bekend bij de ontwikkelaars. Ik vroeg om screenshots om verduidelijking te krijgen van het issue dat beide community leden ervaren, zodat het zeker is dat er over hetzelfde issue wordt gesproken. 


Dan hoop ik dat @Ronald-12 en @Hofje74 alsnog een screenshot zullen plaatsen.


Je kunt links niet meer zien hoeveel minuten je vooruit spoelt. Vooruitspoelen lukt nu wel weer. En 1 keer valt de app altijd uit.


Hofje74 scnreef:

Vooruitspoelen lukt nu wel weer.

Maar waarschijnlijk niet meer als je dat scherm sluit (met het kruisje linksboven) en daarna weer terugkeert naar dit scherm. Dan krijg je waarschijnlijk hetzelfde zwarte scherm als ik met een tijdbalk die volledig gevuld is en een resterende tijd van 00:00. Klopt dat?


Klopt 


Ja ik heb ook een resterende tijd van 0 deze serie duurt een uur. Zie printscrn

 


Jammer geen reactie van KPN.


De ontwikkelaars zijn nog altijd bezig met het oplossen van dit probleem. Als er een oplossing bekend is, zullen we dit uiteraard communiceren. 


Reageer