Skip to main content

Naar aanleiding van de aanbieding om tijdelijk gratis een zenderpakket toe te voegen heb ik vijf pogingen gedaan om een pakket toe te voegen. Helaas tevergeefs. Fijne aanbieding. 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt originele topic]

Hoi @Zegheteens, welkom bij ons op het forum. Jammer dat het niet lukte om het zenderpakket aan te zetten! Wanneer probeerde je het zenderpakket aan te zetten? Deze actie liep tot de 13e, als je daarna probeerde om een zenderpakket te activeren gold de actie niet meer. Als je het voor de 13e probeerde, kan je dan vertellen wat er gebeurde bij het toevoegen? Kreeg je bijvoorbeeld een foutmelding of gebeurde er iets anders?


Om te beginnen stond nergens vermeld tot wanneer de actie geldig was. Ik begrijp het als een actie beperkt geldig is maar dan moet het er wel bij vermeld worden. Ik heb het in totaal een keer of vijf geprobeerd waarvan ongetwijfeld ook één of meerdere keren voor de 13e. Bij de poging tot activatie kreeg ik geen enkele foutmelding. Ook niet toen de actie blijkbaar al afgelopen was. Als een actie beperkt geldig is zou er na de sluitdatum een melding moeten komen.


Tijdens de actie stond er in MijnKPN een oranje regel bij de beschikbare opties dat het voor 3 maanden gratis aangezet kon worden, nadat de actie voorbij was stond die regel er niet meer bij. Was die regel voor jou wel zichtbaar de eerste keren dat je het probeerde aan te zetten? En het is me ook nog niet duidelijk wat er precies gebeurde bij de poging tot activatie, wat gebeurde daar precies, wat kreeg je wel te zien als het geen foutmelding was?


Die regel heb ik inderdaad zien staan. Ik heb zowel via de app als op de computer via MIJN KPN getracht te activeren. Meestal gebeurde er niets. Ik kan mij alleen herinneren dat ik op een gegeven moment een (fictieve) nota kreeg waar het betreffende pakket bij stond. Ik heb toe ook de stekker van de adapter eruit gehaald en teruggestopt. Bood geen oplossing.


De stekker ergens uithalen zal inderdaad niet helpen als het niet lukt om een zenderpakket aan te zetten, dat gebeurt op afstand. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en daarna een seintje geven? Dan kijk ik even met je mee wat ik hierover kan zien. 


Forumprofiel ingevuld.


Dank je, en welk zenderpakket had je aan willen zetten? Ik kan die dan voor je aanzetten en de korting als eenmalige vergoeding daarnaast invoeren. Het bedrag van het zenderpakket wordt dan wel berekend maar je krijgt in een keer 3 maanden daarvan vergoed. Ik hoor het graag van je.

Als je het zenderpakket daarna niet wilt houden kan je 'm op dat moment zelf uitzetten via de MijnKPN. 


Het gaat in dit geval om het erotiek-pakket.


Het gaat in dit geval om het erotiek-pakket.

Helemaal goed, ik heb het zenderpakket nu voor je aangezet @Zegheteens en de korting handmatig ingevoerd. Op de bevestiging die je krijgt zie je de korting niet staan, die zal je in z'n geheel op de eerst volgende factuur zien staan. Het uitzetten van het zenderpakket kan je na die 3 maanden zelf doen zoals ik in mijn vorige berichtje noemde.

Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.