Skip to main content
Vraag

Tijdens radio luisteren op Soundbox steeds haperend geluid

• January 11, 2026
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

marcelprins
Nieuwkomer

ik dacht al dat het hier aan de TV lag maar ben dus niet de enige met het probleem.
Heel irritant om tijdens het radio luisteren steeds een hik te hebben, ook het mono geluid komt hier voor, een keer schakelen tussen de kanalen of de speaker een keer uit en weer aan zetten wil het dan wel verhelpen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

3 reacties

Forum|alt.badge.img

Helaas... tegenwoordig trek ik de voeding eruit bij de eerste hik. Na opstarten is het geluid weer een tijdje goed. Soms een paar uur en soms een paar weken. Geen pijl op te trekken.

marcelprins
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2026

Helaas... tegenwoordig trek ik de voeding eruit bij de eerste hik. Na opstarten is het geluid weer een tijdje goed. Soms een paar uur en soms een paar weken. Geen pijl op te trekken.

ja doe ik ook , weet alleen nooit waar het nu weg komt dus ik reset en glasvezel en modem en box

1 keer meegemaakt dat het net een langspeelplaat was die bleef hangen, continu herhalen van hetzelfde stukje

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@marcelprins, welkom! Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, voor het overzicht.

Jammer dat je hier tegenaan loopt, dat verpest wel een beetje het radio luisteren op zo'n moment natuurlijk. Omdat je reageerde in een topic over een Soundbox, deed ik de aanname dat jij die ook gebruikt. Klopt dit? En zo ja, wat bedoel je dan precies met het dikgedrukte stukje hieronder?

[...]een keer schakelen tussen de kanalen of de speaker een keer uit en weer aan zetten wil het dan wel verhelpen.

Kan je wat meer informatie geven over hoe de ontvanger aangesloten is, welk modem je gebruikt en wat je verder nog aangesloten hebt op je netwerk? We denken graag met je mee!