Skip to main content

Goedemiddag,

 

De tv gids van Investigation Discovery klopt niet. De tijden kloppen sowieso niet, maar er is vaak ook een ander programma bezig dan de gids aangeeft.

 

Vooral erg lastig met opnemen :)

 

Naar mijn idee is dat sinds de software update maar heb geen idee of dat met elkaar verband houdt.

 

Enig idee hoe dit op te lossen?

Goed dat je het aangeeft, @Anna2020! Helaas is dit niet iets waar wij direct invloed op hebben. De zenders gaan over de gids en de programmering. Wij krijgen dit zo van hen aangeleverd. Op het laatste moment kunnen er dingen in de programmering wijzigen, maar deze kan dan niet meer in de gids gewijzigd worden. Het niet kloppen van de tijden kan komen doordat de programmering vertragen oploopt of doordat ze juist voorlopen.


Aha okee. Bedankt voor de uitleg.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen met opnemen? Programma begint vaak eerder (of later) Dus ik neem niet meer het gehele programma op.


We proberen er met het inplannen van de opnames rekening mee te houden dat een programma eerder of later kan beginnen. Hierom starten we de opname 10 minuten van te voren en laten we deze ook iets langer doorlopen. Het is helaas niet mogelijk om handmatig een tijd in te stellen.


We proberen er met het inplannen van de opnames rekening mee te houden dat een programma eerder of later kan beginnen. Hierom starten we de opname 10 minuten van te voren en laten we deze ook iets langer doorlopen. Het is helaas niet mogelijk om handmatig een tijd in te stellen.

@Denise_ Het is toch 5 minuten van tevoren (en 15 minuten erna)?


We proberen er met het inplannen van de opnames rekening mee te houden dat een programma eerder of later kan beginnen. Hierom starten we de opname 10 minuten van te voren en laten we deze ook iets langer doorlopen. Het is helaas niet mogelijk om handmatig een tijd in te stellen.

@Denise_ Het is toch 5 minuten van tevoren (en 15 minuten erna)?

@Katana321 Je hebt helemaal gelijk! Ik moest het even opzoeken, want ik dacht altijd dat het 10 minuten was. Maar nee, 5 minuten eerder en 15 minuten langer.