Skip to main content

Nadat ik de ontvanger reset heb omdat hij telkens spontaan uitging om update,s te doen heb ik nu geen tijdsaanduiding meer als ik hem uit schakel. Dit was eerder wel aanwezig deze tijdsaanduiding. Ik ben helemaal niet tevreden over dat Telfort nu KPN is geworden Ik heb een mail gestuurd maar heb na 5weken nog geen reactie terug gekregen,zeer slechte service. Ik ben dan ook van plan om mijn abonnement op te zeggen straks want dit is niks.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste @Herman Mekke 

Deze tijdsaanduiding kun je weer aanzetten via de instellingen in het menu. 


KPN kunt u niet mailen. Welk mailadres heeft u gebruikt?


Bedankt Dennis  Schreve en hoe moet ik dat doen in  het menu instellingen kun je iets speciefiekers zijn. B.v.d.


Jeroen Ruiter ik heb toen het over ging van Telfort naar KPN gemaild misschien dat er daarom geen reactie komt. Het probleem is dat ik mails binnen krijg op mijn concepts account met een link en als ik daarop klik krijg ik telkens een waarschuwing dat dit niet ondersteund wordt door de server..Gr.


Bedankt Dennis  Schreve en hoe moet ik dat doen in  het menu instellingen kun je iets speciefiekers zijn. B.v.d.

MENU - Instellingen - Stand-by

Laat je het even weten of het gelukt is?


Dennis hardstikke bedankt het is weer voor elkaar. Vanmorgen contact gehad met KPN en je moet overal naar kijken kabels, aansluitingen,modem en lampjes en jij legt het simpel uit terwijl zij er geen antwoord op hadden. Nogmaals bedankt en als ik weer wat heb hoop ik dat ik het jou weer mag vragen.


Dennis hardstikke bedankt het is weer voor elkaar. Vanmorgen contact gehad met KPN en je moet overal naar kijken kabels, aansluitingen,modem en lampjes en jij legt het simpel uit terwijl zij er geen antwoord op hadden. Nogmaals bedankt en als ik weer wat heb hoop ik dat ik het jou weer mag vragen.

Dat mag zeker, maar ik ben ook niet altijd op het forum. Maar ik ben blij met zo’n compliment. Fijne avond, en een goed weekend! :thumbsup_tone2:


Bedankt nogmaals en ook een fijne avond en een prettig weekend.