Skip to main content

Ik zit (nog) bij Telfort. Maar dat is inmiddels óók KPN.

Bij mij heb ik al maanden last van tikken en haperingen van films en series op Netflix (bijv. El Dragon S1: A28). Met enige regelmaat tikt en hapert het .

TV-ontvanger is een Arcadyan type HMB2260 V2.  Deze is aangesloten via ethernet op poort 2 van Experiabox V10.

Ook crashed de TV-ontvanger random en start deze vervolgens op (zonder enige aanleiding; we zitten TV of Netflix te kijken en - hoppa - hij start opnieuw op. Ondertussen blijft draad(loos) internet het gewoon doen. Probleem lijkt in TV-ontvanger te zitten.

Wat gaat Telfort (lees: KPN) hieraan doen?

Hoi @ROSTESA, welkom op het KPN forum. Telfort is inmiddels sinds 2005 al onderdeel van KPN, we zijn inderdaad bezig om samen verder te gaan maar zo ver is het momenteel nog niet.

Via dit forum kunnen we geen Telfort abonnementen en gegevens inzien, je kunt het beste een topic aanmaken op het Telfort forum, dan kunnen de collega's daar met je meekijken wat er aan de hand is met het tikken en haperen van Netflix. Als je daar bij het aanmaken van je profiel ook meteen je postcode, huisnummer en klantnummer invult kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je kunt jouw tv-ontvanger al wel terugzetten naar de fabrieksinstellingen, (dat werkt op dezelfde manier) dan wordt die in zijn geheel opnieuw geïnstalleerd.