Skip to main content

Is er eindelijk al eens zicht op een oplossing voor dit probleem? Ik heb er al tijden en nog steeds veel last van. Erg vervelend, ook dat het zo lang moet duren. Heb het probleem met tikken en “glitches” in het geluid alleen bij youtube overigens. Niet bij Netflix.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Dit is al het geval sinds de introductie van de Youtube app. De audiocodec veroorzaakt continu statische tikken in het geluid. Ik heb dit ook in mindere mate waargenomen bij sommige andere apparatuur met de ingebouwde Youtube app. Het probleem is dat fabrikanten te weinig testen en gebrekkige apps implementeren. Het geeft 'geluid' dus men vindt het wel prima. En zo lastig is het niet om iets goeds af te leveren ! Vanaf de jaren 80 kon je met een goede versterker en cd speler genieten van prima geluid. Tegenwoordig luister je op top apparatuur naar een magere kwaliteit naar Spotify premium of andere wanproducten...welkom in 2020 😁


Jammer dat we zitten opgescheept met een ontvanger die de provider je oplegt te gebruiken. Zou zoveel liever zelf een apparaat kopen met specs en ondersteuning die ik dan zelf kan kiezen. Is niet mogelijk bij KPN toch?!


Je zou een losse streamer kunnen kopen. 


Heb hier een Arris 2952V2 TV ontvanger met hetzelfde probleem.

Ontzettend vervelend als je naar muziek op YT luistert via de YouTube app.

Dit probleem is al verschillende keren gemeld op dit forum.

Ik vrees dat ze hier niets aan kunnen doen, tenzij het met de aankomende nieuwe firmware in Januari alsnog is meegenomen :disappointed_relieved: