Skip to main content

Hoi,

Sindskort heb ik internet en televisie van KPN en dat bevalt best goed. Ik heb echter een hardnekkig probleem met een specifieke zender, namelijk TLC. Beeld en geluid zijn vaak niet synchroon en als ik ongeveer 30-45 minuten kijk is er helemaal geen geluid meer, maar wel beeld. Even zappen naar een andere zender en weer teruggaan lost het op, maar beeld en geluid lopen dan nog steeds niet gelijk. Dit heb ik op geen enkele andere zender. Ik heb de Arris 4k ontvanger al gereset, maar dat lost het niet op.

Ik heb het Fritzbox modem van KPN en er zit slechts een korte kabel tussen modem en Arris.

Iemand enig idee?

groet,

Marco

 

Hallo @marcovr1980 , KPN zou je vragen de originele modem er eens tussen te plaatsen i.p.v. de FritzBox, heb je het probleem dan ook?

 


Hallo @JanD dit modem huur ik van KPN. Ik heb niks anders...


Hallo @JanD dit modem huur ik van KPN. Ik heb niks anders...

Hallo @marcovr1980 , heb je ook het speciale helpdesk-abo bij de FritzBox, die dan even bellen, of anders gewoon KPN bellen, 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren.

Je kunt in het privédeel van de profiel ook even je postcode/huisnummer en klantnummer vermelden zodat een moderator kan reageren.

Succes.

 


@marcovr1980 Welkom op het forum. 

Ikzelf durf niet direct te zeggen waar dit aan zou kunnen liggen. 

Je zou in dit geval inderdaad even contact op kunnen nemen met de Techdesk. Dit is een "speciale" betaalde klantenservice, deze dienst zit bij het huren van je Fritzbox in. Je kunt daarvoor contact opnemen met 0800-0402, je komt dan direct bij mijn collega's uit. 

Of wellicht dat @wjb nog een idee heeft? 🙂

 


Ik ervaar dit probleem niet en zou ook niet weten wat de rol van de FRITZ!Box zou moeten zijn in het veroorzaken van het niet synchroon lopen en wegvallen van het geluid.


Ik zal nog even terugmelden hoe het uiteindelijk opgelost is. Door het opnieuw installeren van de software op de tv ontvanger.