Skip to main content

Hallo Team KPN,

Graag uw aandacht voor het ontvangen kadootje in november 3 maanden gratis pluspakket. Dankbaar gebruik van gemaakt en tijdig opgezegd (4 feb 2021). Toch vind ik op de nieuwe factuur (februari) hier kosten voor in rekening gebracht. Mag ik u verzoeken op dit bij de volgende nota weer te crediteren?

Graag wanneer KPN een kadootje geeft zou ik het meer dan waarderen wanneer het automatisch afloopt!

dank en groet, groet, Martin

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Heb je 't wel geabonneerd in de periode 14 t/m 28 november? En wel via MijnKPN! In die periode liep de actie. Tot uiterlijk 28 februari heb je één pakket dan gratis. Meerdere kon niet.

Als je het nu al hebt beëindigd dan maak je geen gebruik van de volledige periode van 3 maanden. Beviel het niet? (effe afgezien van dat er nu kosten op de factuur staan)


Goedemorgen @Wally1969, bij dit soort cadeaus is het zo dat de klant het zelf na de gratis periode dient op te zeggen.
Als je een bevestiging hebt gekregen van de opzegging per 4 februari, ga ik er van uit dat de opzegging en de factuur elkaar gekruist hebben en dat er een correctie van het teveel in rekening gebrachte volgt via de factuur van maart. 


Hallo Jereon,

Zeker op tijd opgezegd, anders zou ik niet aan de bel trekken 😉 Inderdaad ook keurig een bevestiging van de opzegging gekregen. Ik hou de maart factuur in de gaten. 

groet, Wally