Skip to main content

Toegankelijkheidssnelkoppelingen komt op de Samsung tv Op het moment als we “terug” drukken op onze afstandsbediening van KPN. Enorm irritant want je moet dan de andere afstandsbediening weer pakken om uit dit menu te gaan.
het lijkt erop alsof de afstandsbediening met de terug knop nog een commando mee geeft naar Samsung televisies.

De tv bedienen met de afstand bediening van KPN werkt voor de rest wel.

Nu moeten we bij deze melding constant de Samsung afstandsbediening pakken.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Suusmia, wat een gek probleem zeg, deze melding komt mij totaal niet bekend voor :thinking:

Zou je de afstandsbediening eens opnieuw willen koppelen via de stappen op de pagina over het instellen van je afstandsbediening? Ik hoor graag of het daarna beter wordt!


Dat heb ik al geprobeerd.

Ik heb eerder gelezen dat er mensen waren die hier last van hadden (2018)


Ah en dat heeft niet geholpen dus, jammer!

Heb je meerdere afstandsbedieningen in huis? Zo ja, gebeurt dit ook bij de andere afstandsbedieningen?

Als dat niet het geval is, of als je dit niet kunt testen, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het tóch gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: