Skip to main content
Beantwoord

toegankelijjheidssnelkoppelingen melding op Samsung tv bij indrukken terugknop van KPN afstandsbediening

  • March 7, 2020
  • 4 reacties
  • 966 keer bekeken

Suusmia
Nieuwkomer

Toegankelijkheidssnelkoppelingen komt op de Samsung tv Op het moment als we “terug” drukken op onze afstandsbediening van KPN. Enorm irritant want je moet dan de andere afstandsbediening weer pakken om uit dit menu te gaan.
het lijkt erop alsof de afstandsbediening met de terug knop nog een commando mee geeft naar Samsung televisies.

De tv bedienen met de afstand bediening van KPN werkt voor de rest wel.

Nu moeten we bij deze melding constant de Samsung afstandsbediening pakken.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Maja van KPN

Ah en dat heeft niet geholpen dus, jammer!

Heb je meerdere afstandsbedieningen in huis? Zo ja, gebeurt dit ook bij de andere afstandsbedieningen?

Als dat niet het geval is, of als je dit niet kunt testen, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Suusmia, wat een gek probleem zeg, deze melding komt mij totaal niet bekend voor :thinking:

Zou je de afstandsbediening eens opnieuw willen koppelen via de stappen op de pagina over het instellen van je afstandsbediening? Ik hoor graag of het daarna beter wordt!


Suusmia
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 9, 2020

Dat heb ik al geprobeerd.

Ik heb eerder gelezen dat er mensen waren die hier last van hadden (2018)


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 9, 2020

Ah en dat heeft niet geholpen dus, jammer!

Heb je meerdere afstandsbedieningen in huis? Zo ja, gebeurt dit ook bij de andere afstandsbedieningen?

Als dat niet het geval is, of als je dit niet kunt testen, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 13, 2020

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het tóch gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: