Skip to main content
Beantwoord

Toekomstige opnames verwijderen lukt niet

• November 11, 2021
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik bij opname kies voor: alle toekomstige uitzendingen opnemen, dan gebeurt dat wel HEEL letterlijk, je kan zo'n opname-beslissing nooit meer terugdraaien ... Volgens de instructies klik je dan nogmaals op opnemen, dan kies je voor: dan worden alle toekomstige opnames verwijderd, (wat ook de bedoeling is) , maar dat gebeurt NIET, eens toekomstige uitzendingen aangeklikt, dan kom je er nooit meer bang en moet je ze dagelijks zelf verwijderen...

Beste antwoord door Katana321

@Jacco44 Kijk eens in het menu bij “Gepland”. Als ik toekomstige opnames wil cancelen dan doe ik dat altijd op die plek.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 11, 2021

@Jacco44 Kijk eens in het menu bij “Gepland”. Als ik toekomstige opnames wil cancelen dan doe ik dat altijd op die plek.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2021

Hallo Katana, dit geprobeerd maar dan deze text: bij onvoldoende vrije ruimte worden opnamen verwijderd ik heb genoeg vrije ruimte dus er wordt nog verwijderd...

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 24, 2021

@Jacco44  Zou je hier eens de precieze stappen willen opschrijven, die je volgt?