Skip to main content

Ik kreeg een mail van KPN dat ik toestemming zou hebben gegeven mijn persoonlijke te gebruiken. Ik ben mij niet bewust deze toestemming gegeven te hebben en wil deze ook NIET geven.

Gaarne een bevestiging dat ik deze toestemming (indien per ongeluk al gegeven) onmiddellijk intrek!!

Ik wil dus niet dat KPN mijn gegevens gaat gebruiken voor:

Deze gegevens gaan we gebruiken

  • Uw kijkgedrag: welke programma’s, series en films kijkt u op tv
  • Uw contractgegevens: geslacht, postcode, leeftijd, KPN diensten die u gebruikt
  • Uw gebruik van het tv-menu

 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 

Hoi @Simon PT, welkom hier. 

Dat kan ik dan weer voor je aanpassen. Hoor ik graag weer van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien zodat ik kan meekijken., 


Ik heb geen idee hoe het werkt bij KPN, maar als jij (Bart) ervoor kunt zorgen dat dat mijn persoonlijke gegevens niet meer gebruikt worden, GRAAG!!


Ik heb geen idee hoe het werkt bij KPN, maar als jij (Bart) ervoor kunt zorgen dat dat mijn persoonlijke gegevens niet meer gebruikt worden, GRAAG!!

Hallo @Simon PT heb je wel de gevraagde gegevens in je profiel gezet, anders kan @Bart_Z nog niets voor je doen?


@Simon PT, wat JanD zegt. Ik heb wel gegevens van je nodig. Met alleen jouw forumprofiel kan ik niks. 


Hallo Bart, ik heb geen idee wat jullie bedoelen met profiel, maar ik heb wel de volgende gegevens voor je: Klantnummer , abonnementsnummer interactieve TV en klant sinds 01 aug 2022. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Succes en alvast bedankt Simon PT


Hallo Bart, ik heb geen idee wat jullie bedoelen met profiel, maar ik heb wel de volgende gegevens voor je: Klantnummer ****, abonnementsnummer interactieve TV **** en klant sinds 01 aug 2022. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Succes en alvast bedankt Simon PT

Deze gegevens niet in een forumpost zetten maar op deze link klikken: https://forum.kpn.com/settings/profile ← dat is de plek om deze gegevens neer te zetten zodat het niet openbaar is.

De gegevens in in de post kan je weg halen door rechtsonder op de drie balletjes te klikken en dan op bewerken klikken.


@Simon PT, ik heb de het ingetrokken. Wij gebruiken dus niets meer. 


Jep ook ik heb een email gekregen dat ik toestemming heb gegeven om mijn persoonlijke informatie te delen en ik weet toch echt 100 procent zeker dat ik deze NIET gegeven heb. Wat een flauwekul! Graag dit per direct intrekken.


@AjaxAfca Ik hoor graag van je wanneer je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan al ik de instellingen aanpassen. 


@AjaxAfca Ik hoor graag van je wanneer je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan al ik de instellingen aanpassen. 

Kan ik dat ergens terugvinden? Ik heb namelijk 3 jaar geleden KPN genomen 4 maanden terug ongewild overgestapt naar een andere provider. En sinds gisteren ben ik weer terug bij K.P.N. Sowieso heb ik deze keer mijn profiel nergens van voorzien dus het moet ergens rond september/oktober 2020 zijn maar hou me dit ten goeden. 


Hoi @AjaxAfca . Ik neem even waar voor @Bart_Z .

 

Je profiel kun je vinden als je op deze link klikt: https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Als je die invult met postcode + huisnummer en naam en toenaam en dan op bewaren drukt kan ik je gegevens aanpassen.

Je moet me dan wel even hier een seintje geven als je dat gedaan hebt.