Skip to main content

I.v.m. de combinatie van KPN mobiel en KPN thuis heb ik o.a. een gratis zender pakket, deze heb ik altijd ingeschakeld gehad op Fox Sport Eredivisie.

Afgelopen mei kreeg ik plotseling een e-mail van KPN dat het gratis zenderpakket was opgeheven omdat ik niet meer aan de voorwaarden zal voldoen. Hierover heb ik telefonisch contact gehad met KPN en het betrof een storing welke zal worden verholpen.

Sindsdien is het Fox Sport Eredivisie abonnement nooit actief geweest, sterker nog, ik krijg deze niet eens meer correct ingesteld/geactiveerd. Zowel niet via de Mijn KPN app, de website als via de interactieve TV interface menu.

Op het moment dat ik het gratis zenderpakket wijzig/omzet naar Fox Sport Eredivisie dan blijft de status hangen op 'wordt verwerkt’, hierbij ontvang ik  meerdere dagen achter elkaar ontzettend veel e-mails vanuit KPN met de bevestiging van mijn wijziging (Toegevoegde dienst: Fox Sports,  Verwijderde dienst: Pluspakket). De wijziging wordt echter niet doorgevoerd, na enkele dagen staat het 'Pluspakket’ weer geactiveerd. Het uitzetten/herstarten van beide TV ontvangers en de modem verhelpen het probleem niet. 

Over dit probleem heb ik meerdere keren contact gehad met de KPN klantenservice, zowel telefonisch als per chat, telkens zal er een probleem zijn in één van de systemen van KPN en moest ik het een aantal dagen laten rusten.

Inmiddels zijn wij 3 maanden verder en is het gratis zenderpakket na keuze nog steeds niet correct ingesteld op Fox Sports Eredivisie. Graag wil ik deze week een oplossing tot dit probleem, het speelt al geruime tijd!

 

Hallo KPN,

De wijziging van mijn gratis zenderpakket heb ik op 7 augustus doorgevoerd. Inmiddels staat de status nogsteeds op 'wordt verwerkt'. In de tussentijd raak ik overspoeld door bevestiging e-mails waarin mijn wijziging staat aangeduidt.

Zoals aangegeven speelt dit probleem al een geruime tijd. Sinds mei geen gebruik kunnen maken van deze voordelen.....

Ik ben niet in de gelegenheid om telefonisch contact te hebben deze dagen. 

Graag z.s.m. verhelpen, voor meer informatie stuur me een pm.