Skip to main content

Geachte dames/heren,

Onder verwijzing naar het telefonisch onderhoud d.d. 10 november jl. met Danny van KPN deel ik u mede dat de tweede netwerkkabel, zoals toegezegd, nog steeds niet ontvangen is.
Zolang ik deze niet ontvangen heb, is het mij niet mogelijk om de tv. op de tweede rechtstreeks met het modem te verbinden om na te gaan of de televisieontvangst daarmede verbeterd kan worden.
Gaarne derhalve enige spoed met de toezending van de kabel.

Met vriendelijke groet,
 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

Welkom op het forum @Gaston Kampaan. Het is helaas druk op het forum, vandaar dat je nu pas een reactie ontvangt. De kabel komt alsnog jouw kant op.


Beste Jeroen,

Wanneer kan ik de kabel dan verwachten? IK zit namelijk al een paar weken met een geblokt beeldscherm. Dat maakt de televisieontvangst er niet prettiger op. In mijn bezit is reeds een bij  MediaMarkt gekocht koppelstuk, zodat ik met wee kabels kan trachten de netwerkkabel rechtstreeks te koppelen met het modem. Het wachten is dus op de toegezegde kabel.

Daarenboven zit ik in dit kader met nog een vraag.
Zoals eveneens ter sprake gebracht bij het recente telefoongesprek met Danny van KPN, voornoemd, is de wifi-ontvangst op de pc van mijn partner, die eveneens op de 1e verdieping staat, onveranderlijk slecht. Ook daarvoor gaarne een passende oplossing. 

M.vr.gr.,

Gaston Kampaan


De kabel zal morgen of uiterlijk vrijdag via de brievenbus bezorgd worden. Voor slechte wifi ontvangst heeft KPN de WiFi manager. Deze online hulp zal ook een gepaste oplossing bieden zoals eventueel wifi versterkers om het signaal beter te maken op de 1e verdieping. 


Beste Jeroen

Bij mijn thuiskomst zag ik, dat de tweede kabel inmiddels ook gearriveerd is.
Bedankt voor de bemiddeling, althans voor zover die noodzakelijk was.
V.w.b. de slechte wifi ontvangst zal ik mij met de WiFi manager in verbinding stellen.

M.vr.gr.,

Paul Klok