Skip to main content

Ik kan Top Gear niet terugkijken van 31-8-2021 vanaf spike op iTV

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik kan Top Gear niet terug kijken van 31-8-2021 vanaf Spike via iTV


De meest recente (nieuwste seizoen 16) is op dinsdagavond 31-8 om 18:54 nog wel terug te zien.

Verder lijkt er mij een storing (@ moderators) mbt tot terugkijken op die zender sinds de uitzendingen van vanmorgen 5:00 uur te zijn. Er staan geen pijltjes meer bij.


Verder lijkt er mij een storing (@ moderators) mbt tot terugkijken op die zender sinds de uitzendingen van vanmorgen 5:00 uur te zijn. Er staan geen pijltjes meer bij.

Dat probleem ligt eerder bij de bron. Ook bij Ziggo is het terugkijken op die zender sinds 05:00u vanochtend niet mogelijk, zowel via de app als de website.


Bedankt, afwachten dus tot de storing over is.


Bedankt voor jouw melding @Topgearloos!
 

Verder lijkt er mij een storing (@ moderators) mbt tot terugkijken op die zender sinds de uitzendingen van vanmorgen 5:00 uur te zijn. Er staan geen pijltjes meer bij.

Ik heb het nagekeken: de uitzendingen zijn nu wel weer terug te kijken: kunnen jullie dat bevestigen, @Topgearloos en @PeterG? 


Klopt, @Shyrin_ 

Van af vandaag 04:10 uur werkt terugkijken op Spike weer. Helaas alle uitzendingen die getroffen zijn door de storing dus niet, maar dat kan helaas niet anders.

(donderdag 2-9)


Het werkt weer!

Iedereen bedankt voor de moeite.


 

Verder lijkt er mij een storing (@ moderators) mbt tot terugkijken op die zender sinds de uitzendingen van vanmorgen 5:00 uur te zijn. Er staan geen pijltjes meer bij.

Dat probleem ligt eerder bij de bron. Ook bij Ziggo is het terugkijken op die zender sinds 05:00u vanochtend niet mogelijk, zowel via de app als de website.

Klopt, @Shyrin_ 

Van af vandaag 04:10 uur werkt terugkijken op Spike weer. Helaas alle uitzendingen die getroffen zijn door de storing dus niet, maar dat kan helaas niet anders.

(donderdag 2-9)

Het werkt weer!

Iedereen bedankt voor de moeite.

 Super, fijn om te horen! :heavy_check_mark::blush: