Skip to main content

@Marcia_  Jouw nieuwe topic 

is gesloten. Omdat ik daar wel een reactie op wil geven, doe ik het even via dit topic.

   
Marcia, goed dat je dit onder de aandacht brengt. Echter, hoeveel kpn-klanten bezoeken dit forum en krijgen jouw nieuwe topic mee? In elk geval niet alle gebruikers.

Het zou goed zijn als het feit dat sommige series nu opnieuw ingepland moeten worden, onder de aandacht van de gebruiker wordt gebracht op de tv-ontvanger zelf. Gewoon met een mededeling in menuonderdeel “Berichten". 

Helemaal mee eens, die functie van  “mijn berichten” wordt ook maar heel weinig gebruikt! Wanneer gaat KPN hiermee aan de slag? Deze functie zou vaker gebruikt moeten worden, en anders een standaard mail naar de tv-klanten. 


Berichten in de KPN tv decoder kan ook irritant zijn.

Ik heb een bericht daar staan i.v.m. ViaPlay en al een paar keer geopend, maar hij gaat niet weg.😣

 


Hele goede vraag @Katana321! Het gaat ook mee in de nieuwsbrief van januari, heb ik begrepen. Dan bereiken we nog meer mensen. Op verzoek van de collega's heb ik daarnaast ook dit topic aangemaakt. De berichten via de tv-ontvanger gebruiken we inderdaad niet vaak. het is daarbij altijd een afweging of informatie meer vragen oplevert dan dat het vragen beantwoordt. In dit geval is dat wellicht ook zo: er zijn heel veel mensen die geen Opnemen pakket hebben en van de mensen die het Opnemen pakket wel hebben, zullen er ook een aantal zijn die geen serieopnames plannen. Zolang het niet voor elke klant geldt, worden deze berichten doorgaans niet gebruikt. 


Berichten in de KPN tv decoder kan ook irritant zijn.

Ik heb een bericht daar staan i.v.m. ViaPlay en al een paar keer geopend, maar hij gaat niet weg.😣

@joop2011 Klopt, die blijft bij mij ook staan. Die zou je moeten kunnen archiveren/verwijderen.

Toch heeft menuonderdeel Berichten een belangrijke functie. Want als er een nieuw bericht is, wordt dat (volgens mij) aangegeven met een rode stip o.i.d. Omdat dat dat heel erg opvalt, zal dat bericht niet door de klanten gemist worden. En daar is het mij om te doen. Want het nieuws van @Marcia_ heb ik meegekregen omdat ik toevallig een regelmatige bezoeker van het forum ben.

Ik vind dat belangrijke nieuwsberichten zoals deze, (ook) op een andere manier gecommuniceerd moeten worden. Bijv. via mail of via het genoemde menuonderdeel.


@Marcia_  Dank voor jouw toelichting. Ik snap het punt/de afweging. Toch kan dat ondervangen worden door het bericht te beginnen met: “Dit bericht is alleen bedoeld voor die klanten die het opnemen-pakket hebben". 

In elk geval prima dat het in de nieuwsbrief komt te staan. 👍


Hallo @joop2011 en @Katana321 dat bericht, of welk bericht dan ook, over Viaplay even aanklikken, dan wordt het als gelezen beschouwd en i.s de melding met de rode stip weg.

Het lijkt mij ook handig en logisch om mededelingen inzake de decoder via de decoder weer te geven, daar is het tenslotte voor ontwikkeld.

Dan bereik je ieder klant met een decoder, op het forum maar een heel klein deel.

 

 


@Marcia_ in de nieuwsbrief van Januari? Dit kan beter in de nieuwsbrief van december zitten, januari is eigenlijk te laat. 


@Marcia_ in de nieuwsbrief van Januari? Dit kan beter in de nieuwsbrief van december zitten, januari is eigenlijk te laat. 

Helemaal mee eens! Maar daar is het nu wat te laat voor 😉.


@Marcia_ in de nieuwsbrief van Januari? Dit kan beter in de nieuwsbrief van december zitten, januari is eigenlijk te laat. 

Helemaal mee eens! Maar daar is het nu wat te laat voor 😉.

😂 December 2023 een herkansing @Marcia_. 🤣😝


😂 December 2023 een herkansing @Marcia_. 🤣😝

@Dennis Schreve Gelukkig hebben ze ook bij kpn een agenda en/of een to-do-lijstje waarop dit soort dingen genoteerd worden. 😉

Dus gaat het in december 2023 helemaal goedkomen.