Skip to main content

Omdat een vraag van mij zonder beantwoord te zijn, met nog een openstaande vervolgvraag  als beantwoord is gemarkeerd, heb ik een nieuwe vraag gecreeerd, die ook het pobleem misschien beter omschreef. Die vraag is gewoon verwijderd zonder enig bericht. Ik heb vannochtend op 2 verschillende tijdstippen gekeken of het er stond. De titel was In series zoeken op genres (of zo iets) maar niet hetzelfde als onderstaande. Nu kan ik het niet meer vinden in mijn activiteiten. 

Ik vind dit eng. 

Dit was de vraag die onterrecht als Beantwoord staat gemarkeerd (Zelfs staat er dat ik het gedaan heb, maar ik kan dat helemaal niet ongedaan maken, plotseling zag ik het gebeuren toen ik bezig was met nog wat  correcties en kon het niet meer terugdraaien.)

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zoeken-op-genres-film-501990 

 

Beste @CorL, er iets niets engs aan! Je bericht is samengevoegd met het lopende topic. Dit doen wij, de moderators, zodat het overzichtelijk blijft en we niet (ongeveer) hetzelfde in twee topics gaan behandelen. Ik heb het beste antwoord weggehaald en @Bart_Z zal weer reageren in het topic wanneer hij weer aan het werk is. 


Beste Marcia,

Dat was ook expliciet eigenlijk de vraag die ik in het weggehaalde bericht bedoelde. Ik vroeg me af of ik soms gek was. Normaliter staat er dan dat het is samengevoegd ook dat kon ik niet vinden. Ik wilde dat het “beste antwoord” werd weggehaald want het was niet beantwoord. Er zijn nu ook wat nette aanvullingen van anderen op gekomen. 

Laat het hier maar bij. Ik zal dit bericht als beantwoord markeren. :wink: