Skip to main content

hallo, het lijkt mij fijn als er een afzonderlijke topic kan komen waar de klanten zelf hun ideen en verbeteringen kunnen inzetten buiten de lijst om waar wij niets bij kunnen zetten,

kan dit moderator?

mischien wordt het dan overzichtelijker en komt niet alles onder firmware update te staan…

 

Verbeteringen waarvoor? Welke lijst? Een lijst voor TV+ is er al vanuit de klant. Die met feature requests kun je zelf aanvullen. Plaats een reactie en @wjb  zet het in het startbericht in de lijst.

 


Verbeteringen waarvoor? Welke lijst? Een lijst voor TV+ is er al vanuit de klant. Die met feature requests kun je zelf aanvullen. Plaats een reactie en @wjb  zet het in het startbericht in de lijst.

 

die lijst zijn 10 pagina,s. is extreem lang.

mij lijkt het voor de klant simpeler zoeken door een up to date beknopte lijst te maken . laatste is 3mnd geleden


De lijst staat in het startbericht van dat topic, die wordt regelmatig bijgewerkt n.a.v. de meldingen.
De laatste aanvulling is een paar dagen oud.


@steffen1 

 

Ook vind de lijst van @wjb perfect.

De hoofdpagina wordt netjes bijgehouden.

Deze is natuurlijk alleen voor de DIW7022 (KPN tv+ box).

 

@steffen1 

Voor welke apparaten producten wil jij een speciale topic?

Je staat natuurlijk vrij om er zelf 1 of meerdere te starten.😉

 


In het startbericht houdt wjb de lijst helemaal actueel, steffen1. Ook wat betreft doorgevoerd ✅ danwel afgevoerd  ❌ .

De datum daarbij is alleen wanneer het topic is gestart.


ok duidelijk.

👍


Verbeteringen waarvoor? Welke lijst? Een lijst voor TV+ is er al vanuit de klant. Die met feature requests kun je zelf aanvullen. Plaats een reactie en @wjb  zet het in het startbericht in de lijst.

 

In het startbericht houdt wjb de lijst helemaal actueel, steffen1. Ook wat betreft doorgevoerd ✅ danwel afgevoerd  ❌ .

De datum daarbij is alleen wanneer het topic is gestart.

 

Ter aanvulling, @steffen1, elke keer als we vanuit het tv team weer informatie krijgen, reageer ik of een collega in dat topic met die informatie. Ook werken we dan het gemarkeerde antwoord bij met de berichten vanuit het tv team. En daarnaast markeert WJB ook zelf de lijst met iconen, zoals Peter al uitlegt. Ik zal bij de volgende aanpassing het gemarkeerde antwoord ook even voorzien van een datum van laatste update. Maakt het net wat duidelijker. Goede feedback, dank je :)