Skip to main content
Beantwoord

TP-Link 2e tv aansluiten

  • December 29, 2019
  • 2 reacties
  • 1432 keer bekeken

Hallo allemaal .

Ik wil mijn 2e tv aansluiten (slaapkamer) , ik heb een wifi versterker van TP-Link.  Daar stop ik de kabel van KPN in (meegeleverd met tv ontvanger) en andere kant stop ik in de tv ontvanger.  Ontvanger sluit ik aan op tv via HDMI kabel,   zet tv op HDMI,  maar krijg geen contact/instellen.  

 

Kan dit niet ?

Wat doe ik fout?

Moet ik de draadloze set van KPN kopen,  om te voorkomen dat ik een kabel moet trekken.?

Heb Je speciaal abonnement nodig (pakket) voor de 2e tv ontvanger?

 

Ik hoor graag van jullie 

Alvast bedankt 

Groetjes Peter 

 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Bijkerp, welkom op het forum! Als het echt om een Wifi Versterker gaat die je draadloos hebt verbonden met je Experia Box, dan gaat het waarschijnlijk niet werken. Als het om een homeplug model gaat, via het stopcontact, dan zou het kunnen werken. Wat voor type TP-Link versterker is het? En wat zie je op het scherm als je de tv ontvanger op deze manier aansluit? Krijg je een foutcode?

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2019

Hoi Bijkerp, welkom op het forum! Als het echt om een Wifi Versterker gaat die je draadloos hebt verbonden met je Experia Box, dan gaat het waarschijnlijk niet werken. Als het om een homeplug model gaat, via het stopcontact, dan zou het kunnen werken. Wat voor type TP-Link versterker is het? En wat zie je op het scherm als je de tv ontvanger op deze manier aansluit? Krijg je een foutcode?

 

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 30, 2019

En sowieso moet je natuurlijk gewoon 5 euro abonnementskosten per maand betalen aan KPN, anders werkt de ontvanger niet. Maar als je de tv ontvanger gewoon netjes bij KPN vandaan hebt, en niet van marktplaats, dan zou dat het probleem niet moeten zijn.