Skip to main content

Ik wil dit topic niet kapen maar ik heb hetzelfde probleem. Voor december dit niet ervaren maar sinds enkele weken is dit aan de gang. De download snelheid is niet eens zon heel hoog. Het gebeurd ook bij uploaden (ik upload veel foto’s naar de cloud). Heb hier al meerdere malen contact over gehad maar het probleem wordt in de thuis installatie gewezen terwijl daar niks aan veranderd is en alle mogelijke kabels nagekeken of vervangen zijn. Alles is bekabeld dus geen WiFi probleem. 

 

*Admin: bericht afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Ik wil dit topic niet kapen maar ik heb hetzelfde probleem. Voor december dit niet ervaren maar sinds enkele weken is dit aan de gang. De download snelheid is niet eens zon heel hoog. Het gebeurd ook bij uploaden (ik upload veel foto’s naar de cloud). Heb hier al meerdere malen contact over gehad maar het probleem wordt in de thuis installatie gewezen terwijl daar niks aan veranderd is en alle mogelijke kabels nagekeken of vervangen zijn. Alles is bekabeld dus geen WiFi probleem. 

KPN heeft de afgelopen tijd veranderingen doorgevoerd aan het TV platform, wat eerder goed ging kan nu wellicht een probleem zijn, zowel als gevolg van iets in thuisnetwerk als iets in de KPN infrastructuur. Je kan het beste dan eens een basistest doen: 1 TV-kastje direct op router, een 1 PC ook bekabeld direct op router. De router even van de spanning halen alvorens dit te starten.


Ik wil dit topic niet kapen maar ik heb hetzelfde probleem. Voor december dit niet ervaren maar sinds enkele weken is dit aan de gang. De download snelheid is niet eens zon heel hoog. Het gebeurd ook bij uploaden (ik upload veel foto’s naar de cloud). Heb hier al meerdere malen contact over gehad maar het probleem wordt in de thuis installatie gewezen terwijl daar niks aan veranderd is en alle mogelijke kabels nagekeken of vervangen zijn. Alles is bekabeld dus geen WiFi probleem. 

Zoals ik al schreef in het orginele bericht, er zat bij mij een splitter tussen, te weinig poorten,deze vervangen met de door KPN toegestuurde switch, bij mij is t probleem vooralsnog weg, misschien is dat bij jou ook aan de orde.


Hallo @Machielj, welkom hier op het forum!

Lastig dat de verbinding niet altijd even goed werkt. Hebben de tips van @tmoesel of @Prrrt nog geholpen?