Skip to main content

Het nieuwe ITV menu is echt geen vooruitgang, want het is bijzonder traag allemaal en geeft de nodige irritaties.:unamused:

Ik zou dan ook heel graag de oude menustructuur weer terugkrijgen, want naar mijn mening werkte dit  prima. Al die afbeeldingen bij de programma's is onnodig en zorgt alleen maar voor nog meer vertraging bij het zappen.

En als je vanuit de gids een andere zender aanklikt moet je nu eerst een extra handeling uitvoeren om te kunnen kijken… Dit is echt zeer onhandig allemaal.

Ik ben benieuwd of er meerdere gebruikers zijn die hetzelfde probleem ondervinden met de snelheid.

Wij hebben trouwens twee ontvanger van Arris. Model 2952.

Uitschakelen en een reset van de ontvanger heeft niet geholpen.

Hallo @Mars73,

Vervelend dat je ontvanger traag is geworden. Aangezien deze melding inmiddels steeds meer binnenkomen is dit in onderzoek bij de ontwikkelaars.  Het teruggaan naar de oude omgeving is technisch niet mogelijk, mede omdat er op de achtergrond een nieuw platform draait en binnenkort het oude platform uit de lucht gaat. 

 


Elke verandering is geen verbetering,graag oude menu terug alles net zo traag als wat.Overbodig informatie en extra handelingen.Wordt er niet beter op zo.


Welkom hier @Mars73 en @Forst, Bedankt voor jullie bericht. We zijn op de hoogte van jullie bevindingen en zoals Chris al aangeeft, is het niet mogelijk om de oude software terug te zetten. :persevere:


Hallo, inderdaad achteruitgang! Zeer traag opstarten van tvgids. Bij deze echt het verzoek daar dingend iets aan te doen. Voorheen was het veel beter.


Een nieuw platform moet het gaan oplossen? volgens mij heeft het meer te maken met dat de nieuwe ITV menu te zwaar is voor de Arris tv-ontvanger.


Enorm traag geworden na de recente update. Indien niet opgelost, zou dit reden genoeg voor mij zijn om naar een andere provider over te stappen.


Enorm traag geworden na de recente update. Indien niet opgelost, zou dit reden genoeg voor mij zijn om naar een andere provider over te stappen.

Beste Piekie,
Welke andere provider?, volgens mij blijft enkel vodafone als andere provider over.
Ik vind dat kpn dit zelf moet oplossen met misschien uitrol van nieuwe tv-ontvangers die een zwaardere ITV menu wel aankan.
Er zijn zelfs heel veel mensen die nog met de eerste Arris V1 onvanger kijken die nog trager werkt.


Dag allemaal. We hebben een verzameltopic waar we jullie gebruikerservaringen verzamelen over de nieuwe update. Teven laten we daar aan iedereen weten of er een update is. De punten die jullie hier aankaarten zijn bij ons bekend.:hugging:
Mars heeft zelf niet meer gereageerd. Daarom sluit in het topic. Voor overige zaken, vragen of opmerkingen kunnen jullie terecht in het zojuist genoemde verzameltopic of een eigen topic aanmaken.Â