Skip to main content

Op wat voor wijze kan ik het nieuwe menu, tv gids en andere terugzetten naar de vorige versie. Nu werkt het al geruime tijd geheel niet. Heb drie aansluitingen. Bij alle drie hetzelfde probleem.


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Terugzetten kan niet. Welke ontvangers heeft u? Welk merk? Hoe zijn deze aangesloten? Allemaal met een eigen rechtstreekse kabel naar de Experiabox? Een kabel die ononderbroken is, waar geen kastjes ofzo tussen zit? Geen switch, geen draadloze verbindingset? 


Originele ontvangers van kpn: ARRIS 2015 - aangesloten direct aan experiabox v10 (door kpn monteur aangelegd) - GEEN gebruik van switch of andere.
TV was prima tot jullie update naar nieuw systeem.

alle mogelijke oplossing die kpn beschrijft uitgevoerd, niets helpt. 


Op wat voor wijze kan ik het nieuwe menu, tv gids en andere terugzetten naar de vorige versie. Nu werkt het al geruime tijd geheel niet. Heb drie aansluitingen. Bij alle drie hetzelfde probleem.


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kijk eens op deze link. Het is een langlopend probleem…...

Nw menu
 

 


Ik weet dat het een langlopend probleem is. Dat is de reden dat ik me hier nu meld.

Over je verwijzing naar de link:
uiteraard heb ik alles al gelezen, zie eerste bericht (“alle mogelijke oplossing die kpn beschrijft uitgevoerd, niets helpt”).

Als klant heb ik alles gedaan wat KPN van mij kan verwachten

Wat gaat KPN er nu aan doen.


Het nieuwe TV menu werkt op mijn TV heel traag. Veel schermwisselingen duren 5 tot 10 seconden.  Hierdoor ontstaan veel foute situaties in mn zoeken. Dit is al vanaf het eerste begin van  het nieuwe TV menu. Heb al verschillende keren de tv tuner gereset maar dit helpt niet. Zijn er meerder die dit herkennen?. Heeft het iets te maken met mijn Philips TV? De tuner is een ARRIS VIP 2952VZ. Ik ontvang het TV signaal via glasvezel.  Wie weet hier iets van? Groet Johan van Hirtum


Inmiddels heb ik de software van de tv-tuner Arris opnieuw geinstalleerd. Hierdoor is het tv menu wel een stuk sneller geworden, dit is wel acceptabel, maar het blijft nog wat trager als de oude versie:. groet Johan van Hirtum


Ik heb alles geprobeerd, maar het menu blijft traag. Als dit niet gaat verbeteren zeg ik mijn abonnement op.


Er moet echt snel iets gebeuren met dit verschrikkelijk traag menu. Zorgt voor veel irritatie.  In mijn beleving worden we gewoon aan het lijntje gehouden en denken ze: Het waait wel over. Binnen enkele weken krijg ik glasvezel van een concurrerend bedrijf en zeg Kpn met vele anderen in de buurt meteen op.


Het is echt een frustratie aan het worden.  3 tot 4 seconden wachten.  Hier moet snel iets aan gedaan worden, anders gaat het de deur uit. 


Het is zeer irritant dat een menu zo traag werkt. Je weet soms niet of er nog een reactie op de tv komt en drukt dan nogmaals op een knop wat weer een niet gewilde reactie veroorzaakt. Het wordt tijd om verder te gaan kijken want dit duurt mij te lang voordat het opgelost is. Ik lees ook niet in deze forum dat er binnenkort een oplossing komt.

 

Groetjes


Op wat voor wijze kan ik het nieuwe menu, tv gids en andere terugzetten naar de vorige versie. Nu werkt het al geruime tijd geheel niet. Heb drie aansluitingen. Bij alle drie hetzelfde probleem.


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kijk eens op deze link. Het is een langlopend probleem…...

Nw menu