Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Had voorheen een Arris 2952 en daarbij ging het zappen naadloos en zonder stilstaand beeld. Nu met de nieuwere 5202 staat het beeld even stil na het zappen.

 

Dit heb ik al geprobeerd:

  • Arris helemaal opnieuw instellen
  • Frisse start / reset
  • Andere HDMI Kabel
  • Andere UTP kabel tussen Arris en Modem
  • Arris direct op Modem ipv via een Switch
  • Switch helemaal losgekoppeld en Wifi uitgeschakeld

.. allemaal zonder resultaat.

 

Ik heb geen zonnepanelen of andere mogelijke storende veranderingen aan mijn installatie toegevoegd rond/sinds de wissel van de 2952 naar de 5202.

Ik zit op Glasvezel.

Speedtest: 100Mbps Up, 120Mbps Down.

admin: eigen topic aangemaakt.

Hoi @Em22, om je goed te kunnen helpen, en het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Door drukte zijn we niet eerder aan je topic toe gekomen.

Opvallend dat zappen met de nieuwe tv-ontvanger juist trager gaat. En dat ondanks dat je zo te zien al een boel geprobeerd hebt. Hoe staat het er intussen voor? 


Hallo Alexandra,

 

Bedankt voor je bericht. De situatie is helaas nog ongewijzigd.

Mijn glas-abo loopt overigens nog via xs4all, maar begreep dat dit inmiddels over jullie infrastructuur loopt.


@Em22 Ah, dat is goed om te weten! Van harte welkom op het KPN Forum :)

Klopt, alle XS4ALL abonnementen worden overgezet naar de techniek van KPN. We hebben speciaal een topic gemaakt om XS4ALL klanten welkom te heten op ons forum. Als XS4ALL klant heb je toegang tot jouw eigen klantenservice en technische helpdesk. Gewoon op het telefoonnummer dat je gewend bent. Ook de andere contactmogelijkheden blijven bestaan.  In voorgaand topic lees je er alle details over. 

We denken hier op het forum graag met je mee. Voor het technische deel kan je terecht bij de klantenservice van XS4ALL.