Skip to main content

Het valt mij op dat het nieuwe menu zeer traag werkt.

Het duurt vaak ruim 5 seconden voor een aangeklikte optie iets doet.

Ook het zoeken in het TV menu is zeer traag geworden.

Vaak druk ik meerdere keren op de knoppen omdat er geen reactie lijkt te komen.

Dit maakt het zoeken wel zeer vermoeiend.

Hier alles gereset maar NIETS helpt.

Echt uiterst waardeloos. 

 

Kpn doet net of er iets mis is bij ons maar hun nieuwe software  is gewoon waardeloos.

Moet bij kpn verbeterd worden ipv dat ze ons vanalles laten doen.

 

Zet het oude menu systeem terug aub!

 


Het valt mij op dat het nieuwe menu zeer traag werkt.

Het duurt vaak ruim 5 seconden voor een aangeklikte optie iets doet.

Ook het zoeken in het TV menu is zeer traag geworden.

Vaak druk ik meerdere keren op de knoppen omdat er geen reactie lijkt te komen.

Dit maakt het zoeken wel zeer vermoeiend.

Ik heb er ook last van en ik denk dat deze update te zwaar is voor de tv software. Ik heb een tv die ouder is dan tien jaar. Maar dan liever een andere provider dan een nieuwe tv.


Wat een FLUT antwoord.

Hier iets melden heeft duidelijk geen zin want er wordt denigrerend op gereageerd zonder echt begrip voor de terging die Kpn al maanden oproept door het slecht werkende menu.

 

Vroeger was dat wel anders .Het niveau van het personeel is met de kwaliteit van geleverde diensten helaas sterk gedaald. 

 

Hoe spijtig


Het flut antwoord is natuurlijk het antwoord van Kpn op mijn klacht ;-)


Ik heb een petitie aangemaakt:

 

Admin: link verwijderd i.v.m. huisregels


Ik heb dit sinds zomer 2020: Dat klote ding wordt dat steeds trager totdat het helemaal niet meer reageert. Vandaag om 22:05 weer moeten uitschakelen omdat zappen niet meer werkte, de tvgids niet laadde. IR-lampje reageerde wel maar het kastje doet niet. Na de wekelijkse reset is het weer een weekje redelijk responsive.

De kwaliteit die KPN leverde toen ik net lid was halen ze bij lange na niet meer. Ik blijf erbij dat sinds de update afgelopen zomer het kastje bugs bevat.

Over de traagheid heb ik al eerder een melding van gemaakt in een ander forum-deel, dat forum deel ging over het spontaan resetten, volgens KPN is het resetten opgelost, maar de traagheid is gebleven. 


Ik heb een petitie aangemaakt:

 

 

Ik heb je petitie ondertekend. Goed idee!

 

Admin: link verwijderd i.v.m. huisregels


Ik heb nooit te klagen gehad over KPN. Integendeel zelfs.  Altijd prima geholpen.  Blij met tv internet en telefonie. Ook altijd aan anderen aangeraden. Maar nu is er blijkbaar een tijdje geleden een of andere update geweest waardoor het menu ENORM traag reageert. Zodat je al snel teveel op de knoppen drukt zodat je totaal ergens komt waar je niet wilt zijn wat tv kijken betreft.  Ik heb gewacht in de hoop dat het opgelost zou worden....maar helaas!!  Is het dom om te denken dat als iets niet werkt je gewoon de oude versid die gewoon PRIMA werkt erop terug te zetten?? 

Niet IEDERE verandering is een verbetering.  Deze zorgt voor heel veel frustaties. Zo jammer!


Beste iedereen, we begrijpen zeer zeker dat jullie heel ontevreden zijn over de snelheid van het menu. Ik kan helaas niets meer dan jullie informeren over het feit dat er wel degelijk aan een oplossing voor dit probleem gewerkt wordt. Er is begin december een update uitgerold waarbij onverhoopt e.e.a. misgegaan is. Deze is daarom ook weer teruggedraaid, met als gevolg dat de traagheid nog steeds voorkomt. Ik adviseer jullie om het lopende topic over het nieuwe menu van itv in de gaten te houden. Daar doen we updates als er nieuws te melden valt. Ik zal dit topic sluiten, zodat we de discussie en jullie klachten centraal kunnen houden om het overzicht te bewaren.Â