Skip to main content

De afstandsbediening voor mijn Arris VIP2952 werkt zéér traag. In sommige gevallen moet ik 2x drukken om een reactie te krijgen! Ik heb de software van de Arris opnieuw geïnstalleerd, maar dat levert ook geen oplossing.  
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Is de VIP2952 nog het meest recente model?

Staat er Motorola op? Dan mag je hem sowieso omruilen. Deze staan bekend om de traagheid.

 


Nee, er staat Arris op. 


Hoi @thijsgerda, dan weten we alvast dat je geen oude tv-ontvanger hebt 🙂 Ik begrijp dat jouw afstandsbediening traag is. Welke afstandsbediening heb je? Gaat het om bepaalde knoppen waarbij de tv-ontvanger traag is en zo ja, welke? Hoe staat jouw tv-ontvanger precies opgesteld en staan daar andere objecten, apparaten of lampen vlakbij?

 


Hoi Alexandra, ik heb gisteren in een chat met KPN alle door jou genoemde opties ook al doodgelopen, maar we kwamen er niet zo uit. Uiteindelijk worden vandaag beide ontvangers vervangen. We gaan het dus zien! Bedankt voor je reactie!


Hoi Alexandra, ik heb gisteren in een chat met KPN alle door jou genoemde opties ook al doodgelopen, maar we kwamen er niet zo uit. Uiteindelijk worden vandaag beide ontvangers vervangen. We gaan het dus zien! Bedankt voor je reactie!

Helemaal goed, dankje voor de update! Ik ben benieuwd hoe het gaat met de nieuwe tv-ontvangers. Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


Hoi Alexandra, het lijkt iets beter te gaan met de Arcadyan HMB2260. Ik heb ook gemerkt dat ik de OK knop van de nieuwe afstandsbediening stevig moet indrukken om een directe reactie op het tv-scherm te krijgen. Met de oude AB hoeft dat niet. Moet ik dan maar aan wennen!


Ik denk (en merk) dus dat het probleem zit in de afstandsbediening!


@thijsgerda Hmm, dat je de knoppen stevig moet indrukken klinkt niet helemaal zoals het hoort. We hebben tips voor wanneer je afstandsbediening het niet goed doet, je kunt daar ook meteen een nieuwe aanvragen. Dat lijkt me geen slecht idee gezien jouw verhaal. Laat maar weten of je er uit gekomen bent!


Ik heb inmiddels een nieuwe en het gaat nu zoals het hoort! Kennelijk een maandagochtend ding!


Ik heb inmiddels een nieuwe en het gaat nu zoals het hoort! Kennelijk een maandagochtend ding!

  @thijsgerda Goed om te horen, fijn dat je 't laat weten! Als je vragen hebt of als we iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons hier te vinden.