Skip to main content

We zijn in bezit van een ARRIS ontvanger, maar de responstijd is sinds de update bijzonder traag. Met gevolg dat je soms 2x de knop van de afstandsbediening indrukt. De update is absoluut geen verbetering maar na-apen-rij van Ziggo, waar het ook traag werkt. Dom dom dom van KPN. We zitten niet te wachten op plaatjes in de gids, allemaal info die ingeladen moet worden. Groeten van een ontevreden klant. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi W, welkom op het forum. 

Zou ik ook mee mogen kijken en iets dieper inzoomen op dit probleem? 

Ik heb na wel je gegevens nodig. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Gegevens ingevuld Alex,

Responstijd lijkt laatste week wat sneller te gaan of er is gewenning opgetreden. 


Aan de achterkant wordt er uiteraard ook aan gewerkt. Om het wat concreter te maken: stel je gaat naar een andere zender, hoelang duurt het? <1 sec? Of juist 4 seconden? Of moet simpelweg geen reactie tot je nog een keer drukt?


Oorzaak ontdekt Alex. Stuur maar nieuwe afstandsbediening. De knop van de gids geeft niet altijd een rode led op de Arris, terwijl ik er een halve meter vanaf staat. Batterijen vervangen en veertjes opgerekt, zonder resultaat. Andere knoppen reageren na maximaal 1 tot 2 sec. Dit euvel valt toevallig samen met de update. 


Fijn! Ik heb eentje voor je besteld, bij deze onderweg. Ik verwacht dat het dinsdag wordt bezorgd, uiterlijk woensdag. Laat je even weten of het weer werkt? :relaxed:


Probleem opgelost Alex. Compliment voor de snelle service van KPN. 


Dankjewel, fijn dat alles nu werkt.


Ik wil mij graag toevoegen aan deze topic. Sinds de nieuwe update is de gids op de tv extreem laag. Vind voor de prijs welke wij betalen per maand het ver onder de maat. De ouder interface was een stuk sneller en overzichtelijker. Ik begrijp dat deze interface niet terug te halen is maar zou het op prijs stellen als de nieuwe wat sneller reageerd / overschakelt van zender. Het is geen afstandbediening of connectie probleem bij ons puur het programma van de update is traag.