Skip to main content

Is er iets aan te doen aan de snelheid waarmee de ontvanger reageert als je de gids raad pleegt of een opname terug wil kijken en verwijderen. Het lijkt naar de overgang van Telfort naar KPN wel allemaal veel langzamer te zijn geworden, als dikke stront door een smalle trechter.

Bovendien start/reset de ontvanger zich spontaan tijden het kijken.

Laatst door een storing al de software opnieuw geïnstalleerd dus dat kan het ook  niet zijn.

 

Graag advies en oplossing desnoods in de vorm van een andere ontvanger. Mijn huidige ontvanger is een Arris VIP2952 V2

 

Hallo @Ferdinand3006 , de overgang van TFT naar KPN heeft niets met jouw problemen van doen, dat was puur administratief.

Zie het betreffende topic binnen dit forum over jouw klachten:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234


@JanD De update met als gevolg het nieuwe menu heb ik inderdaad gekregen met als resultaat dat het langzamer is geworden. Dus waarschijnlijk is de update te “zwaar” voor de ontvanger om hier op een fatsoenlijke snelheid mee om te kunnen gaan!?!?!?

De update en  berichtgevingen over de echte overgang van Telfort naar KPN is voor  mijn gevoel een beetje tegelijk vandaar dat ik die relatie legde. Maar dan komt het dus zeer waarschijnlijk door de update.

 

Ik hoop echt dat er iets aan te doen is en dat een medewerker van de KPN dit misschien kan uitleggen !?!?