Skip to main content

Na een aantal weken het nieuwe Itv menu te hebben geprobeerd wilde ik hier wat feedback plaatsen.

Box 1:  HMB2260, 4.107.213, 8.0.107_1

Box 2: VIP2952, software idem als Box 1

Bij allebei de boxen, Gids menu drukken op AB, 6 seconden! Later verschijnt de tvgids. Zender wisselen vanuit de Gids ook 6 seconden voordat de zender in beeld is. Mijn inziens duurt dit onacceptabel lang. Het is net of ik op een Windows XP pc aan het surfen ben. Ik denk dat de afbeeldingen die bij elke zender rechts boven in het menu moeten geladen worden teveel vraagt van de processor in de box.

Ik weet de reset knop te zitten, maar ik zie het zeker niet zitten om de boxen iedere dag te resetten om op een normale manier naar de tv te kunnen kijken. Voor de verdere rest vind ik het nieuwe menu fijn.

Groetjes

Hey @PatrickS8! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Je hebt gelijk over het tv menu. Issue is bekend bij KPN dat het traag werkt. Hier wordt nog aan gewerkt. Een reset biedt bij jou geen oplossing maak ik op uit je bericht.

Daarnaast wel erg fijn om te horen dat het nieuwe menu verder goed bevalt!

 


Dit is een mooi voorbeeld van iemand die alleen leest wat hem uitkomt.

Hey @PatrickS8! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Je hebt gelijk over het tv menu. Issue is bekend bij KPN dat het traag werkt. Hier wordt nog aan gewerkt. Een reset biedt bij jou geen oplossing maak ik op uit je bericht.

Daarnaast wel erg fijn om te horen dat het nieuwe menu verder goed bevalt!

 

Er word aan gewerkt vind ik wel een simpel antwoord, het probleem ligt aan de software, deze wordt binnenkort (binnen een week) op alle Itv kastjes geplaatst, dit is een uitspraak van een KPN monteur die mij hierover telefonisch twee weken geleden  informeerde. Ik heb het idee dat ze nog steeds aan een oplossing moeten werken, Waarschijnlijk moet de hardware allemaal vervangen worden, en dit is misschien wel te duur. Dus na 7 jaar trouwe klant te zijn ben ik er klaar mee. Jammer.