Skip to main content

Begin me steeds meer te irriteren aan de erg trage tvgids voordat men dit invoert hadden de problemen al opgelost moeten zijn. Moet snel worden opgelost anders ga ik ergens anders shoppen


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Hollebollejan ,

Er zijn problemen met de laatste software-update van de ontvangers. 

De update  is voorlopig teruggedraaid en daardoor is de TV Gids weer traag geworden. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-draait-verbetering-interactieve-tv-terug-weer-naar-oude-firmware/

Heeft ongetwijfeld een hoge prioriteit bij KPN. 

 


Heel vervelend deze traagheid. Maar wat duurt het lang voordat ze er wat aan kunnen (wat aan gaan) doen.

2e punt is, wat is het toch droevig als je dit soort vragen wil communiceren me ze, op de hun site nada.

Blijkbaar nemen ze het sterk negatieve aspect voor lief, wel jammer want wij hebben KPN al jaren en bijna zonder problemen. Maar deze update, droevig hoor.


Trage gids oplossen met een update? Laat mij niet lachen. De weergave en de daaraan verbonden behoefte aan data stream is het probleem. Te veel verkeer voor een snelle doorstroming. Het is bijzonder irritant en ik denk dat het verstandig word voor de concurentie om hier eens op in te spelen. Im ben, geirriteerd als ik ben, een makkelijk slachtoffer. KPN WORD WAKKER. Lijkt de regering wel. Pas reageren als alle kippen onsnapt zijn door het gat in de heg. Top.


Ik zal het eens via fb verspreiden. Uets groter bereik en zonder te communiceren in de achterkamertjes van kpn.


Tja KPN.
Wat gaan jullie met dit topic doen als er teveel klachten komen over de trage tv gids?
Gaan jullie dit topic dan ook sluiten, zoals jullie gedaan hebben met  onderstaand topic.

Zodat er wederom een nieuw topic gemaakt moet worden waar zoals nieuwe topic betaamt nog weinig klachten instaan.
Mijn vraag is heel simpel. Wanneer gaan jullie nu eens echt iets doen aan die trage zooi.?
Oja, reacties van jullie kant dat je het vervelend vindt en ons begrijpt heb ik niets aan. Want door jullie begrip wordt het probleem niet opgelost
Ik heb liever dat jullie mij niet begrijpen, klanten die om snelheid vragen zeikerds vindt, enz. enz., maar wel het probleem oplost.
Kortom geen standaard antwoord graag maar relevante info
BVD
krtbsch


Ha @krtbsch, we sluiten inderdaad topics omdat we één topic hebben waarin het overzichtelijk is en we niet in meerdere topics klanten op de hoogte hoeven te houden. Ik verwijs altijd naar dit topic: 

 

Daar doen we updates als we iets te melden hebben. Daar hebben we begin van de week ook benoemd dat we dit vervelende probleem dit jaar niet meer op gaan lossen. Ik kan er niets anders van maken:sweat:


Het is inderdaad bedroevend met de KPN. Altijd tevreden geweest met de KPN maar nu gaat het alleen nog om nieuwe klanten scoren en bestaande klanten afzeiken. Al jaren slechte wifi en het enige wat ze doen is remote een kanaaltje aanpassen. Nu ook weer een zeer slechte update waardoor de TV gids gewoon niet meer te gebruiken is. KPN boodschap is je hebt gewoon pech, geen fatsoenlijk fall-back scenario naar de staat die wel werkte.


Wij ook,al zeer lang KPNklant,maar de maat is vol,gaan ook ergens anders kijken,is er soms nog een telefoonnr waar je ze kunt bereiken?


Je kunt ons bereiken via 0800-0402, @John1963. Je mag je vraag ook altijd op het forum stellen. Als dat over de trage gids gaat, doe dat dan in het topic over het nieuwe menu voor itv. 


Kunt u aangeven wanneer de trage tv gids wordt verbeterd


Je kunt ons bereiken via 0800-0402, @John1963. Je mag je vraag ook altijd op het forum stellen. Als dat over de trage gids gaat, doe dat dan in het topic over het nieuwe menu voor itv. 

"want daar reageren we niet" 

Geef een oplossing man, geen verwijzingen naar nutteloze fora of "we begrijpen dat het vervelend is" 


Kunt u aangeven wanneer de trage tv gids wordt verbeterd

Antwoord : "nee". Want hun interesseren de bestaande klanten niet, blijkbaar hebben ze er teveel. 


Ha @EdEvers, dat verwachten we in het begin van dit jaar te kunnen doen! 

 

@Arco zeker reageren we daar wel. We hebben alleen niet zoveel informatie, dus is het schipperen tussen: forumgebruikers zijn boos omdat we niet reageren of forumgebruikers zijn boos omdat we reageren zonder informatie te geven. En soms kiezen we het ene en soms het andere. Maar elk bericht wordt gelezen en als er inhoudelijke vragen gesteld worden, reageren we daar zo goed mogelijk op.  


Bij mij duurt het 14 tot 18 seconden voordat hij overschakelt naar de andere zender ,en dan kan ik ook niks meer opnemen .behalve als ik de ontvanger opnieuw opstart ,wat een drama dit .ik wil onderhand eens compensatie voor de hele grote ergenis .zet gewoon de oude software/gids terug ,en is er nooit getest :rage: ben het nu echt spuugzat .je krijg allerhande reclame van kpn in de mail waarom dan geen goede uitleg , er is iets goed fout bij kpn 


Ha @krtbsch, we sluiten inderdaad topics omdat we één topic hebben waarin het overzichtelijk is en we niet in meerdere topics klanten op de hoogte hoeven te houden. Ik verwijs altijd naar dit topic: 

 

Daar doen we updates als we iets te melden hebben. Daar hebben we begin van de week ook benoemd dat we dit vervelende probleem dit jaar niet meer op gaan lossen. Ik kan er niets anders van maken:sweat:

Ha @krtbsch, we sluiten inderdaad topics omdat we één topic hebben waarin het overzichtelijk is en we niet in meerdere topics klanten op de hoogte hoeven te houden. Ik verwijs altijd naar dit topic: 

 

Daar doen we updates als we iets te melden hebben. Daar hebben we begin van de week ook benoemd dat we dit vervelende probleem dit jaar niet meer op gaan lossen. Ik kan er niets anders van maken:sweat:

 Ik kan er niets anders van maken:sweat:

Dat kunt u toch niet maken tegen over de klanten ik moet ook 10 tot 12 secnde wachten voor de programma gids komt of afsluit gewoon te gek voor woorden.

En daar betaal ik een hoop geld voor.

En dan komt u met ik kan er niets anders van maken :rage:

Wie dan wel vertel dat er dan ook bij maar dat gebeurd niet zo raken jullie steeds meer klanten kwijt die overstappen naar een provider die niet is over genomen door dit KPN.

En terecht want ik zit er ook hard over te denken.