Skip to main content

Als ik mijn tv opstart, duurt het zeker 12 tot 15 seconden voordat ik beeld heb. Wat kan ik hieraan doen. Probeerde te bellen en werd er na ongeveer 8 minuten uitgegooid. (NETJES KPN) Het kastje is zeker al 6 a 7 jaar in gebruik.

Welk type TV kastje betreft het?

Als het een Motorola is, ruil hem dan om voor een moderne TV ontvanger via deze servicetool.


Hoi @Tamsin, welkom hier. 

Het opstarten is inderdaad wat aan de trage kant. Heb je de ontvanger die wjb aankaart? Dan kun je die via de link omruilen.

Heb je een andere, dan kijk ik graag mee. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ook hoor ik dan graag hoe de ontvanger is aangesloten op het modem. Is dat rechtstreeks met een kabel of via draadloze adapters in het stopcontact? En op de tv met een HDMI kabel?


Als ik mijn tv opstart, duurt het zeker 12 tot 15 seconden voordat ik beeld heb. Wat kan ik hieraan doen. Probeerde te bellen en werd er na ongeveer 8 minuten uitgegooid. (NETJES KPN) Het kastje is zeker al 6 a 7 jaar in gebruik.

Redelijk bekend probleem in dit forum. Even via het knopje aan de achterkant uit en aanzetten. Dan laad opnieuw de software. Bij de meeste die dit melden is dat genoeg om het te verhelpen (ook bij mij). Je kan ook de stekker er even in en uithalen. Het lijkt of er meer problemen zijn, maar bij de meesten zoals mij was dit de oplossing. 


Ik ga er van uit dat alles duidelijk is. Aangezien ik geen reactie meer heb gezien.Â