Skip to main content

Ik wil graag melding maken van het ontzettend traag worden van de interactieve TV ontvanger. Het starten van de ontvanger, maar ook het schakelen tussen zenders verloopt ontzettend traag. Menu en tv-gids ophalen vraagt een eeuwigheid. Als er ook nog een draadloze verbinding tussen zit dan is het helemaal een drama. Beeld dat continue hapert en uiterst langzame reactie op de bediening met de afstandsbediening. De snelheid na aanpassing van 50 mb naar 100mb blijkt in de verste verte niet haalbaar? KPN graag nadere info hierover en kom met een aanvaardbare oplossing!!

 

 

Wordt aan gewerkt.  Zie het topic hierover

 


Ja hier Hilversum, ook zeer trage bedoeling, we wachten af...


Door een software update - waar ik momenteel van uit ga - is onze interactieve TV ontvanger nu sneller programma's en de tvgids aan het laden. Dus dit probleem is vooralsnog opgelost door de KPN. Alleen de beloofde/toegezegde internetsnelheid van 100mb halen we in de verste verte niet? Maar krijg nav mijn topic de opmerking dat tzt glasvezel wordt aangelegd met snelheden tot 500mb. Maar daar heb ik momenteel niets aan! Het lijkt erop dat de KPN bewust de snelheid aan het "afknijpen" is ivm het vele thuiswerk van werkenden.