Skip to main content

Wij gebruiken ook een interactieve ontvanger van KPN maar dan via NLE en dus het zelfde probleem. Zo traag als stroop. Ontvanger vanuit standby aanzetten duurt 30sec schakelen naar mijn opnames of tv gids duurt zeer lang het afsluiten hiervan ook. De app van Youtube ook traag en loopt vaak vast. De bekende dingen al geprobeerd en niets helpt. Zag op internet dat dit probleem al sinds augustus 2020 speelt. Wordt dus wel eens tijd dat hier wat aan gedaan wordt.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Deze maand is de verwachting hoogstwaarschijnlijk.

 

Daarna volgt er ongetwijfeld een aantrekkelijke tegemoetkoming naar je aannemen mag?


Zou toch op zn minst een extra tv pakket tegen over moeten staan vind ik. Of een jaar een gratis 4K ontvanger?


Zou toch op zn minst een extra tv pakket tegen over moeten staan vind ik. Of een jaar een gratis 4K ontvanger?

Daarvoor moet je bij NLE zijn. Niet bij KPN. U bent geen klant bij KPN.


Dat klopt helemaal. Alleen hebben ze bij NLE nog niet ontdekt dat er tegenwoordig 4K Bestaat. Weet nog dat ik in 2018 een mail van hun kreeg dat let wel alles te ontvangen is in Full HD!!! Damn!!! Das uniek en geweldig voor in 2018!!! Toen 4K al bestond.......


Goed nieuws! We gaan deze week starten met de uitrol van de software-update tegen de traagheid van de tv-ontvangers. Dit is NMC release 8.0.112_1 en HTML release 4.112.213. We hebben deze update de afgelopen periode uitvoerig getest met goede resultaten. De update zal gefaseerd uitgerold worden zodat we dit goed in de gaten kunnen houden. Concreet betekent dit dat we rond 20 januari de laatste tv-ontvangers hebben geüpdatet. 

Voor eventuele compensatie @Marco en Anneje zal jij bij NLE moeten zijn, aangezien je daar jouw diensten afneemt. 


Goedzo Kpn.....ik zal idd eens bij NLE horen. Dat staat los van jullie.


Dat klopt helemaal. Alleen hebben ze bij NLE nog niet ontdekt dat er tegenwoordig 4K Bestaat. Weet nog dat ik in 2018 een mail van hun kreeg dat let wel alles te ontvangen is in Full HD!!! Damn!!! Das uniek en geweldig voor in 2018!!! Toen 4K al bestond.......

Als u 4K wilt, dan zult u bij KPN een abonnement af moeten sluiten. Volgens mij houd KPN 4K voor zichzelf. NLE kan helemaal geen 4K leveren, want KPN geeft dat helemaal niet door aan NLE. En dat is vele jaren ook met Full HD zo geweest.