Skip to main content

Dag,

De tvgids is zo enorm traag dat deze eigenlijk niet meer normaal bruikbaar is. Hoe komt dit en wat kan er aan gedaan worden ? Probleem is nu al langere tijd en begint behoorlijk irritant te worden.

Moet overigens ook vermelden dat het behoorlijk zoeken is voordat ik contact met kpn kan krijgen voor een dergelijke vraag. Eerst allerlei geautomatiseerde systemen en chatdingen die niet werken (9 wachtenden voor u). Een telefoonnummer kan ik niet vinden om een vraag te stellen….


Hier volledige menu enorm traag. Tot wel 10 seconden wachten op reacties. Enorm hinderlijk. 

Heb uit eerdere (reeds gesloten) topics begrepen dat hier al eerder over geklaagd is. De belofte dat het zou verbeteren na de laatste updates is helaas niet uitgekomen. Proces eerder nog meer vertraagd. 


Goedemorgen, hebben jullie al het de laatste update gelezen in onderstaand topic: 

 Deze maand worden dus de problemen normaal gezien verholpen. 


Dag Jeroen,

Dank voor je reactie en ik heb het gelezen en er staat “Op dit moment zijn we klaar met de uitrol bij klanten die alleen ZTE 8001, Arris 5202, Arris 2952 en de Arcadyan 2260 hebben (of een combinatie van dezen).

Ik heb een ARRIS VIP2952V2 bij de tv staan en die is nog steeds tergend langzaam.

Hoor graag een oplossing !

Arno


KPN lijkt in deze de weg kwijt te zijn.

Het is al maanden gaande en word steeds erger.


Dag Jeroen,

Dank voor je reactie en ik heb het gelezen en er staat “Op dit moment zijn we klaar met de uitrol bij klanten die alleen ZTE 8001, Arris 5202, Arris 2952 en de Arcadyan 2260 hebben (of een combinatie van dezen).

Ik heb een ARRIS VIP2952V2 bij de tv staan en die is nog steeds tergend langzaam.

Hoor graag een oplossing !

Arno

Jouw tv-ontvanger is dus een Arris 2952  ondanks de V2 valt die onder de Arris 2952. Komt dus gewoon aan de beurt. 


Na een recente update die automatisch naar voren kwam lijkt het probleem verholpen en gaat de gids weer als vanouds ! Fijn, maar ik vond het echt te lang duren en dat is niet wat ik gewend ben van kpn.


Tsja feestdagen en corona. Dat werkt niet echt mee.


Een individuele gebruiker wil juist in deze tijden optimaal gebruik maken van deze mogelijkheden en vertrouwd (nog steeds) op een niet voordelig maar kwalitatief goede overeenkomst. No offence maar kwaliteit en service zijn sleutelwoorden hierin, shoppen kan overal.


Je staat er duidelijk anders in dan ik maar dat mag. In ieder geval wel fijn dat het allemaal weer werkt.