Skip to main content

sinds jullie update? gaat alles mis 3x in de week alles terug zetten naar fabrieks instelling dan geen 10 min maar vandaag zelfs bijna 1 uur naar dat ik alle kabels uit en inĀ  gedaan heb alles gereset ik word hier niet goed van het werkt 1 moment en 2 min later alles prut maar 1 zender tegelijk te zien in het menu ook de service per telf is buiten gewoon slecht naar half uur aan de lijn ik vraag het iemand werd mijn zus gewoon afgesloten of ze komen met uitgekauwde oplossingen die nergens opslaan of je helpen naar 6 jaar telfort zonder problemen denken we beide om afscheid te nemenvan KPNĀ :( :(

Beste @mamahollandĀ Heb je het over mobiel of over thuis?

Mobiel is wel al omgezet naar KPN maar Thuis is nog gewoon Telfort Ā dat word pas komende tijd omgezet naar KPN.

Tenzij je zelf eerder al overgestapt bent naar KPN?

Ā 


er zijn update geweest verandering menu dat doet kpnĀ  telfort alleen nog in naam .sinds dien alleen maar problemen en niet alleen ik ook mijn zus die niet geholpen werd door klanten service ze zouden haar nieuwe wifi adapter sturen 3 weken geleden hij moet nog komen ook heeft zij problemen sinds de verandering van het menu en nog steeds wifi problemen (die ik voor haar verholpen heb waar ik wel half uur heen en terug moet rijden) en als ik iedere keer alles moet resetten software moet verwijderen en weer laden wat gisteren alleen 1 uur kosten voor dat gebeurd was en dat de derde keer alleen deze week .daar word ik zogezegd helemaal niet blij van


Hoi @mamaholland, welkom op het forum! Ik begrijp dat het hier gaat om problemen met interactieve tv sinds het nieuwe menu? Dan moet ik je toch helaas doorverwijzen naar het Telfort Forum. Voor vaste diensten is Telfort op dit moment namelijk nog apart en kan ik helaas niets van jouw abonnement inzien.Ā Ā