Skip to main content

Hallo KPN, ik ontving een email van jullie met 2 cadeaus, 1 jaar gratis espn compleet twv 12,99 en gratis verhoging van de internetsnelheid.

Ik "klik" deze opties aan via de mail, kom in mijn KPN omgeving, klik de optie aanzetten  espn compleet en zie vervolgens dat mijn abonnement wordt verhoogd met 12,99😖

De optie internetsnelheid verhogen naar 100mb staat er niet tussen 🤷🏼‍♀️

Graag een oplossing 

Hoi @Marleen02, welkom op het forum. Als je de mail hebt gekregen is de aanbieding voor jou van toepassing. Kan je een screenshot plaatsen van de mail en van wat je in MijnKPN ziet staan? Als er privégegevens in de afbeeldingen staat kan je die het beste verbergen voor je ze deelt. Als je daarnaast ook je forumprofiel volledig invult zal ik met je mee kunnen kijken.


 


U heeft niet een schermafdruk geplaatst van de mail. Maar van de de webpagina op de KPN site waarvan in de mail een linkje naar toe staat.

Die webpagina kan iedereen zien. Maar wat op die webpagina staat geldt niet voor iedereen. Je moet echt zelf die mail gekregen hebben. En @Jasper vroeg naar een schermafdruk van die mail.


 


Nog meer? Heb geen idee hoe ik de mail in 1 screenshot te krijgen 

Iets van blond en vrouw🙋🏼‍♀️


Ik wacht nog steeds in spanning af 🥁🥁


Dank je voor de screenshots @Marleen02, het hoeft niet in 1 screenshot, als het maar duidelijk is toch? :wink:  Hou er trouwens ook rekening mee dat dit een forum is en geen chat, daardoor krijg je niet direct een antwoord. Voor sneller contact is een chat via de website mogelijk, of bellen op 0800-0402.

Met de mail en je gegevens ben ik voor je gaan kijken, ik zie ook geen optie om het aan te zetten. De verhoging van de internetsnelheid van 50 naar 100 kan voor jou ook niet, want jouw Alles-in-1 Standaard pakket heeft van zichzelf al 100 Mbit/s. Ik doe hierover navraag voor je, zodra ik daar een reactie op heb kom ik er hier in het topic bij je op terug.


Bedankt voor je reactie Jasper! 

Ik hoor/Lees het wel

😁


Hoi @Marleen02, hier ben ik weer. We hebben er naar gekeken en het ESPN pakket is per vandaag voor je aangezet, inclusief de korting. Je zult hier ook een bevestiging over krijgen per mail. Veel kijkplezier alvast!


Dank je wel Jasper voor het regelen! De bevestigingsmail heb ik ondertussen ook ontvangen.

Super! Bedankt voor de moeite 😁


Graag gedaan! Volgend jaar kan je de zender zelf uitzetten, het stopt niet automatisch. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.