Skip to main content

GRAAG BRENG IK TV5 MONDE ONDER DE AANDACHT. 

TV 5 IS EEN KWALITEITSZENDER MET GOEDE FRANSE FILMS EN NEDERLANDSE ONDERTITELING. 

TV 5 WIL IK DOLGRAAG IN HET KPN-PAKKET. 

ER IS ZOVEEL REUT OP DE BUIS.

DE KLANTEN VAN KPN WILLEN TV5 KIJKEN.

DANK, Siem

Waarom zo schreeuwerig?

Hoofdletters.😣

 

Zie ook hier, daar kan je je wensen vermelden voor nieuwe zenders 2024.

 

En je kan natuurlijk ook een abonnement op een streamingdienst nemen.😉

 

P.S.

Klanten van KPN willen TV5 kijken.

Nee hoor, dat klopt niet.

Ik zelf bijvoorbeeld niet, ik geef meer om Engelstalige zenders. 😉

 


Volgende keer kun je het in het topic melden. Zonder hoofdletters. Overigens is het daar al vaker gemeld.

 


TV5 Monde is een hele dure zender waar voorheen maar weinig abonnees naar keken.

Het kostenplaatje voor deze zender was dan ook behoorlijk rood gekleurd en dat was de reden om deze zender destijds uit het aanbod te halen.


 

DE KLANTEN VAN KPN WILLEN TV5 KIJKEN.

Nou, dat zal maar een klein percentage zijn. 

Toevallig kan ik die zender via de satelliet zien met Nederlandse ondertiteling.

Ik kijk er echter nooit naar. Als ik langszap, is er vrijwel altijd een wat sombere film te zien. Daar moet je maar net van houden.   


En je kan natuurlijk ook een abonnement op een streamingdienst nemen.😉

Goede tip, maar via welke streamingdienst is TV5 te bekijken?

Ik zelf bijvoorbeeld niet, ik geef meer om Engelstalige zenders. 😉

Dan kom je er bij kpn (en de andere providers) bekaaid vanaf. Koop een satellietschotel en je ontvangt er honderden en ook nog radiozenders. Free-to-air 😉


Volgende keer kun je het in het topic melden. Zonder hoofdletters. Overigens is het daar al vaker gemeld.

 

Maar of kpn daar iets mee doet?


Berteman schreef:

Koop een satellietschotel en je ontvangt er honderden en ook nog radiozenders. Free-to-air 😉

Dan moet je die satellietschotel wel kunnen en mogen plaatsen.

In mijn situatie staan er grote bomen voor mijn woning die het zicht op de satelliet blokkeren en stelt mijn gemeente dat het plaatsen van een satellietschotel aan de straatzijde van de woning en boven de nok van de wonig niet toegestaan is.


 

In mijn situatie staan er grote bomen voor mijn woning die het zicht op de satelliet blokkeren en stelt mijn gemeente dat het plaatsen van een satellietschotel aan de straatzijde van de woning en boven de nok van de wonig niet toegestaan is.

Ik weet eerlijk gezegd de regels van onze gemeente niet over het in zicht plaatsen van en schotel. 

Maar je kunt het mogelijk ook oplossen door de schotel (net als ik heb gedaan) in de achtertuin te plaatsen op de begane grond.  Volledig uit zicht vanuit de straat. 


Noordzee schreef:

Maar je kunt het mogelijk ook oplossen door de schotel (net als ik heb gedaan) in de achtertuin te plaatsen op de begane grond.  Volledig uit zicht vanuit de straat. 

Maar ook dan is er geen zicht op de satelliet immers dan staat mijn woning ertussen.


En je kan natuurlijk ook een abonnement op een streamingdienst nemen.😉

Goede tip, maar via welke streamingdienst is TV5 te bekijken?

 

 

@Berteman 

Ik begrijp wat je bedoelt.

Ik doelde op de volgende regel van @Siem3 

--------------------------------------------  

ER IS ZOVEEL REUT OP DE BUIS.

------------------------------------------- 

😉


Je hebt verschillende keuzes, zowel odido als Ziggo bieden het standaard in het pakket.

https://www.tv5mondeplus.com/fr/series-et-films-tv daar kun je gratis streamen via pc naar je tv

er zijn ook kanalen waar het gestreamd wordt zoals https://www.cxtvlive.com/live-tv/tv5-monde

Je mist dan uiteraard wel de nl ondertitel.

Als je een  moderne smart tv hebt met bekabelde aansluiting kun je deze wellicht direct op je tv spelen.


Wel weer jammer dat, in dit geval @Siem3 , geen reactie meer geeft. 😣


Tv5 monde graag


Tv5 monde graag

 

Zie deze link, daar kan je het kenbaar maken.