Skip to main content

Hallo 

vorige week tv kastje omgeruild zou een nieuwe krijgen , bleek dus weer een oude.

deze maakt de zelfde fouten nu wille ze modem omwisselen maar dat zou ook weer een oude kunnen zijn.

wanneer gaan jullie bestaande klanten ook eens belonen ,wie jullie al jaren steunen.

geef die mensen ook een keer nieuwe spullen ipv oude rommel.

 

 

Bestaande klanten waren ooit ook eens nieuwe klanten en hebben toen kunnen profiteren van een welkomstbonus, jij ook ongetwijfeld. Steeds maar weer iedereen allerlei voordeeltjes gunnen leidt uiteindelijk tot een hogere abonnementsprijs, 't moet uit de lengte of de breedte komen.

Hoeveel iTV-ontvangers heb je nu? Als dat er meer dan 1 is, vertonen ze dan allemaal dezelfde problemen? 


Hallo

nu twee waarvan er één is omgeruild en deze doen blokken en vertragen (niet constant ).

de om geruilde was schijnbaar ouder model Motorola nu heb ik hmb2260.

 


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Deze zijn beide rechtstreeks aan de experiabox aangesloten.

heeft een switch daar dan invloed op.

 


Wel als het een verkeerde is, lees geen IGMP Snooping ondersteunt. 


Hallo

nu twee waarvan er één is omgeruild en deze doen blokken en vertragen (niet constant ).

de om geruilde was schijnbaar ouder model Motorola nu heb ik hmb2260.

 

De hmb2260 is een prima kastje wat het gewoon zou moeten doen. Heeft u al eens een andere kabel geprobeerd? Welke Experiabox heeft u?


Hoi @Henkie2 . Ik kijk graag even mee. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.