Skip to main content

Goedenmiddag

Ik heb vanochtend 45min een medewerkster aan de telefoon gehad om mijn beeld van de tv goed te krijgen , toen viel mijn telefoon uit en kreeg ik het bericht dat ik door u zou worden terug gebelt ?

mijn tv hapert nog steeds en ik ben ook nog niet gebelt .

mvg

Herma

Goedemiddag @1963herma en welkom hier op het forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Speelt dit probleem nog steeds of is het inmiddels verholpen? Of ben je hier nog over teruggebeld? Mocht je nog steeds last hebben van dit euvel dan ben ik in eerste instantie benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box; gaat er vanaf de Experia Box een kabel direct naar je tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset (Devolo)? 


Hoi @1963herma , ik heb niks meer van je vernomen en ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Daarom ga ik dit topic nu sluiten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan gerust aan!


Ja inmiddels is het verholpen .


Fijn om te lezen @1963herma en bedankt voor het laten weten, dat wordt gewaardeerd 🙂 Omdat het probleem is verholpen, ga ik het topic sluiten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan gerust aan. Voor nu in ieder geval alvast een heel fijn weekend toegewenst.


Reageer