Skip to main content
Vraag

Tv aansluiting code 301

  • January 1, 2021
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

ik ben overgestapt van ziggo naar kpn maar tot op heden heb ik al diverse storingen meegemaakt?

vandaag weer  meer als 4 uur geen  tg (code 301)

misschien is het beter dat ik mijn contract weer opzeg?

graag zou ik van u een antwoord willen ontvangen?

ik betaal mijn rekeningen keurig op tijd en heb ook nog 2 mobiele nummers bij kpn.

met vriendelijke groet,

admin: privacygegevens verwijderd en caps verwijderd

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 1, 2021

U denk dat hier alleen maar slechtzienden  zitten??:wink: Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?


  • January 1, 2021

Misschien toch beter om eerst een nieuw toetsenbord aan te schaffen, de caps-lock blijft hangen.😳😳

Dit staat namelijk gelijk aan schreeuwen.😰


Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 1, 2021

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 7, 2021

Ach jongens, niet zo flauw doen. ;) 

Hi @Joopdom12, welkom hier. 

Die foutcode betekent dat de software niet kan worden geladen vanwege geen of slechte verbinding tussen de ontvanger en de modem. 

Heb je de stappen van Maurice al geprobeerd?