Skip to main content

Met geen mogelijkheid lukt het mij om online tv toe te voegen aan mijn abonnement. Iedere keer komt de vraag of ik van internet over wil stappen. Maar ik neem al internet van jullie af. Ik zie dan door de bomen het bos niet meer. Vorige week met de service desk gebeld. Daar werd mij een totaal nieuw contract aangeboden. Maar ik kon merken dat hij mij niet echt kon helpen en alleen kon zien wat er op zijn scherm te voorschijn kwam. Wat kan ik nu het beste doen?

Als u nog geen Hussel abonnement heeft, dan zult u het abonnement aan moeten passen naar Hussel. Een nieuw abonnement dus. 

Bij de oudere abonnementen zonder tv is het onmogelijk om tv toe te voegen. Dat zijn vaste pakketten die maar heel beperkt aanpasbaar zijn. Tv toevoegen is iets wat absoluut niet gaat.


Oke bedankt Nick, dan wordt het dus een nieuw abonnement 


Blijkbaar kun je het zelf dus niet aanpassen. Ik blijf nu steken bij de aanmelding wil je overstappen van internet of je hebt nog geen internet. Terwijl ik dus internet van kpn heb. Ik blijf het maar ingewikkeld vinden.


Het is de bedoeling dat je dat als bestaande klant in MijnKPN doet. Daar kun je het abonnement aanpassen. Op de mobiel ziet dat er zo uit:

 


Dat heb ik begrepen, maar als ik dan verder ga, dan krijg ik deze stap:

 


Wat je het beste kunt doen @Elly L is telefonisch contact opnemen met onze helpdesk op 0800-0402. Mijn collega aldaar kan je dan zo meehelpen.


Bedankt voor het uitzoeken.Â