Skip to main content

Mijn zwager is hulpbehoevend en woont in een verzorgingshuis. Hij heeft een minimaal inkomen. Nu heeft hij een abonnement TV Internet en vaste telefoon. Van deze laatste 2 maakt jij geen gebruik internet en vaste telefoon hij heeft ook een abonnement voor zijn  mobiel bij KPN. Waarom kan hij niet alleen een abonnement afsluiten voor TV daar hij internet en vaste telefoon niet gebruikt of moet hij overstappen naar een provider die dat wel aanbiedt?


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Helma01 , alleen een TV-abo op je bestaande abonnement bij KPN kan niet, omdat de TV via internet loopt en je een internet abo daar bij nodig hebt.

Je zou wel een Digitenne-abo kunnen nemen bij KPN, kost €18 per maand, dat is tv kijken bij KPN zonder internet en bellen maar met een speciale ontvanger en bijbehorende antenne, zie onderstaande link:

https://digitenne.kpn.com/


Dank 🙏 

ik ben tot 2 keer toe naar de KPN winkel geweest en kreeg de medeling dat, dat niet kon!

tja……..service met een glimglach!


Dank 🙏 

ik ben tot 2 keer toe naar de KPN winkel geweest en kreeg de medeling dat, dat niet kon!

tja……..service met een glimglach!

Kabel tv van ziggo is ook een optie.Mijn moeder was niet erg tevreden over digitenne.(ikzelf ook niet).Niet ik ik kpn klanten wil wegwuiven maar digitenne is niet echt zo goed meer.Voor alles in 1 zit ik wel liever bij kpn!