Skip to main content

TV abonnement verwijderd/geblokkeerd, foutcode 27

  • October 31, 2020
  • 29 reacties
  • 784 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • November 12, 2020

Hoi Erik,

Nee hoor geen behoefte meer aan. Ik hrb er ruim 8 beluren opzitten. Ook het internet is heel traag geworden. Als ik een pdf wil openen kan ik vaak eerst de vloer wel gaan dweilen. Als ik dan klaar ben is het bestand geopend. Zo kan ik niet werken. Maar daar durf ik niet eens meer over te bellen.

Ik stuur het weekend alle pakketen inclusief router en digitenne en alle tv ontvangers retour. 

Ik ga er dan vanuit dat jullie mij de laatste maand voor alles crediteren voor het niet naar behoren leveren van de diensten en het niet netjes oplossen daarvan. Vindt je ook niet? 

Ben benieuwd of jullie dat dan wel netjes af kunnen handelen. 

 

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 13, 2020

Kan ik me voorstellen, Henriette. Wat betreft je creditvoorstel, ik zie dat de collega die op de 7e de opheffing heeft ingediend al een creditering heeft gedaan voor de kosten van televisie voor de afgelopen periode. Ik ga daar een credit aan toevoegen voor je gehele abonnement voor de laatste maand tot de opheffing op 7 december actief wordt. Op je komende factuur worden beide crediteringen verwerkt.

 

Wat betreft het retoursturen, dat kun je alvast doen als je wilt. Hoewel ik je zelf zou aanraden om te wachten tot je opzegging voltooid is. Je krijgt namelijk rond dezelfde tijd een retourdoos van ons.


  • Auteur
  • Topper
  • November 13, 2020

Hoi Erik,

Dank je wel voor je bericht en de creditering tot einde van mijn contract. Ik heb net 6 dozen afgegeven bij het post nl punt. Het stond nogal opgestapeld in de weg hier thuis . Ik werd  daar ook erg vreemd aangekeken met mijn 6 dozen retour aan KPN.

Maar een retour doos is dus niet nodig want ook voor het modum had ik de leverdoos uit 2012 nog. 

Dus als je een notitie kan maken dat ik 13-11-2020 alles retour heb gestuurd dan is het wat mij betreft zo afgehandeld. 

M.v.g.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 16, 2020

Ha, met zoveel dozen kan ik me voorstellen dat je het nu al kwijt wilde :grin:

Retourdoos versturen gaat geautomatiseerd, dus dat kan ik niet tegenhouden, Maar die komt opgevouwen, dus kun je ook bij het oud papier weggooien.

Ik heb verder een notitie gemaakt. Bewaar voor de zekerheid de verzendbewijzen die je hebt gekregen nog wel een poosje. Ik zou zeggen tot ongeveer een maand na de opzegging.