Skip to main content

Hallo,

Ik wil een klacht indienen en wordt gedwongen dit openbaar te doen.

Ik zit al vanaf donderdag zonder TV ondat mijn TV abonnement is verwijderd/ geblokkeerd. Het koste een minuut om mn abonnement te blokkeren/ verwijderen maar deblokeren schijnt heel ingewikkeld te zijn. 

Ik heb 6x moeten bellen voordat ik iemand van een technische dienst kreeg die zei dat ik in het ene systeem wel sta maar in een ander systeem is mijn abonnementsnummer niet bekend. En wanneer dit opgelost ging worden? joost mag het weten. Er zou dus wel een werkbon of iets dergelijks hiervoor zijn aangemaakt want voor elk vinkje wat er in een systeem gezet moet worden richten ze een apparte afdeling oo. Dat werkt zo lekker efficient. Meneer belt mij dinsdag terug (zeer vriendelijke man overigens) of het geregeld is, want dan werkt hij pas weer. Verder was de boodschap dat niemand mij hier over zou informeren dat het opgelost is.

En dit alles omdat ik belde dat ik een wijziging in mijn abonnement wilde aanbrengen. Wat achteraf helemaal niet bleek te kunnen maar t wordt je wel verkocht met alle problemen van dien. Nieuwe klanten betalen veel minder dan trouwe klanten. Als je lang klant bent dan wordt je daar in je portemonai voor gestraft. Wat een service... 

KPN heeft zo n zooitje gemaakt van mijn abonnement dat ik gisteren en vandaag in totaal 3 nieuwe TV ontvangers heb ontvangen. Echt ongelooflijk.

Maar of er nu aan gewerkt wordt? Ik heb geen idee. Ik heb t vandaag nog een paar x geprobeerd maar foutcode 27 blijft steeds weer terug komen. 

Wat ik nu nog moet doen om online te komen? Geen idee. Op de klantenservice zitten maar zo weinig mensen die snappen wat ze aan t doen zijn als t ingewikkeld wordt. Ik heb dus al een paar uur aan de lijn gehangen. Niemand weet wanneer t opgelost wordt. Wat moet ik hier nou mee? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Erik,

Nee hoor geen behoefte meer aan. Ik hrb er ruim 8 beluren opzitten. Ook het internet is heel traag geworden. Als ik een pdf wil openen kan ik vaak eerst de vloer wel gaan dweilen. Als ik dan klaar ben is het bestand geopend. Zo kan ik niet werken. Maar daar durf ik niet eens meer over te bellen.

Ik stuur het weekend alle pakketen inclusief router en digitenne en alle tv ontvangers retour. 

Ik ga er dan vanuit dat jullie mij de laatste maand voor alles crediteren voor het niet naar behoren leveren van de diensten en het niet netjes oplossen daarvan. Vindt je ook niet? 

Ben benieuwd of jullie dat dan wel netjes af kunnen handelen. 

 

 


Kan ik me voorstellen, Henriette. Wat betreft je creditvoorstel, ik zie dat de collega die op de 7e de opheffing heeft ingediend al een creditering heeft gedaan voor de kosten van televisie voor de afgelopen periode. Ik ga daar een credit aan toevoegen voor je gehele abonnement voor de laatste maand tot de opheffing op 7 december actief wordt. Op je komende factuur worden beide crediteringen verwerkt.

 

Wat betreft het retoursturen, dat kun je alvast doen als je wilt. Hoewel ik je zelf zou aanraden om te wachten tot je opzegging voltooid is. Je krijgt namelijk rond dezelfde tijd een retourdoos van ons.


Hoi Erik,

Dank je wel voor je bericht en de creditering tot einde van mijn contract. Ik heb net 6 dozen afgegeven bij het post nl punt. Het stond nogal opgestapeld in de weg hier thuis . Ik werd  daar ook erg vreemd aangekeken met mijn 6 dozen retour aan KPN.

Maar een retour doos is dus niet nodig want ook voor het modum had ik de leverdoos uit 2012 nog. 

Dus als je een notitie kan maken dat ik 13-11-2020 alles retour heb gestuurd dan is het wat mij betreft zo afgehandeld. 

M.v.g.


Ha, met zoveel dozen kan ik me voorstellen dat je het nu al kwijt wilde :grin:

Retourdoos versturen gaat geautomatiseerd, dus dat kan ik niet tegenhouden, Maar die komt opgevouwen, dus kun je ook bij het oud papier weggooien.

Ik heb verder een notitie gemaakt. Bewaar voor de zekerheid de verzendbewijzen die je hebt gekregen nog wel een poosje. Ik zou zeggen tot ongeveer een maand na de opzegging.