Skip to main content

Ik wil mn abonnement wijzigen maar in de app lukt het al dagen niet vanwege storing..

Ik kan geen telefoonnummer vinden.

Je moet t blijkbaar maar gewoon zelf uitzoeken..

Maar er word wel gezegd dat je elk moment kan wijzigen.

Nou sorry hoor maar wat een leugen. 

Was Telfort maar nooit overgenomen door kpn alleen maar gezeik.

Weet iemand iets?

Want ik ben t zo zat anders stap ik wel over naar een ander.

Hoi @Heidi123 
Het telefoonnummer van de KPN is 0800 0402

of zie hier voor de contactmogelijkheden KPN voor een volledig overzicht onderaan de pagina.


Welkom bij ons op het forum @Heidi123. Huistijger heeft al een aantal manieren genoemd waarmee je met ons in contact kan komen, is het daarmee ook gelukt?

Als dat niet zo is, zou je ons dan kunnen vertellen wat je precies wilt wijzigen en wat er gebeurt als je dit in MijnKPN probeert te doen? Dan kunnen we met je meedenken.


Ik ga vanmiddag bellen als ik tijd heb want dat duurt waarschijnlijk weer heel lang..

Mijn KPN zegt al 2 weken dat als ik mijn abonnement wil wijzigen dat er door technische redenen mijn gegevens niet verwerkt kunnen worden.

Ik wou juist voor de nieuwe maand dit geregeld hebben.

Nu betaal ik weer een maand voor iets wat ik niet gebruik en dat wil ik juist niet.

Ik baal er echt van en ben eerlijk gezegd naar een andere aan het kijken.


Wat wilde je precies wijzigen dan @Heidi123? Is het gisteren nog gelukt om dat via de klantenservice te doen? Als dat niet zo is kan je ook uitleggen wat je wilde doen en je forumprofiel volledig invullen. Dan kan ik ook meekijken.