Skip to main content
Beantwoord

Tv actie ook mogelijk als je al internet hebt?

• December 9, 2021
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb sinds juni een internet abonnement bij kpn. Ik zie nu de aanbieding met tv inclusief een smart tv. Ik kan in mijn kpn geen optie vinden om gebruik te maken van deze aanbieding of geldt dat alleen voor nieuwe klanten. Ik zou graag tv en internet willen met de smart tv, kan dat? En watvoor tv is het eigenlijk qua grootte ? 

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Ried,

Dit is een actie voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten. Als het goed is heb jij een paar maanden geleden kunnen kiezen voor 3 of 6 maanden korting of een setje gratis Superwifi punten of iets anders. 
Je kan in MijnKPN altijd overstappen naar Internet en TV, maar je zal hier geen welkomstaanbod voor ontvangen zoals een smart tv o.i.d.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • December 9, 2021

Hallo @Ried,

Dit is een actie voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten. Als het goed is heb jij een paar maanden geleden kunnen kiezen voor 3 of 6 maanden korting of een setje gratis Superwifi punten of iets anders. 
Je kan in MijnKPN altijd overstappen naar Internet en TV, maar je zal hier geen welkomstaanbod voor ontvangen zoals een smart tv o.i.d.

• December 9, 2021

Hallo @Ried , geldt alléén voor nieuwe klanten en jij bent een bestaande klant.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 9, 2021

Oké, jammer maar helaas.Â